ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner با قیمت ٣۴٣ دلار معرفی شد
1 min read

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner با قیمت ٣۴٣ دلار معرفی شد

هواوی جزوی از برندهای مطرح تولید کننده گجت‌های پوشیدنی است. چینی‌ها با وجود مشکلات در زمینه موبایل، به خوبی فعالیت خود را در این زمینه ادامه داده‌اند. هواوی از جدیدترین گجت‌ پوشیدنی ورزشی خود رونمایی کرده است. نام این محصول، ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner است.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner

هواوی چندی پیش ساعت هوشمند Watch GT3 را در اروپا رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 در دو سایز رسماً معرفی شد

به گفته Gizmochina، هواوی امروز یک رویداد بزرگ معرفی محصول را در چین برگزار کرده است. در این رویداد، محصولات جذابی معرفی شده‌اند. یکی از این محصولات، ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner می‌باشد. این ساعت هوشمند جدید، از طراحی جذابی برخوردار است. همان طور که از نام این محصول مشخص است، هدف آن مشتریان ورزشکار است. در واقع می‌توان گفت که این ساعت هوشمند چه از درون و چه از بیرون، بهبود یافته است. بدنه شیک این ساعت هوشمند، از قاب فیبر کامپوزیت با دوام بالا ساخته شده است. قاب این ساعت هوشمند، زیبا، سبک و مقاوم در برابر خط و خش است.

به همین ترتیب، وزن این ساعت ٣٨.۵ گرم است. همچنین بند سیلیکونی ضد باکتری همراه با آن ارائه می‌شود. بنابراین، نیازی به نگرانی در مورد باکتری‌های روی بند ساعت در حین ورزش و انجام فعالیت نیست. همچنین هواوی در این ساعت هوشمند از یک رابط کاربری بهینه شده برای ورزشکاران و دوندگان استفاده کرده است تا کاربران بتوانند شاخص‌ها و داده‌های فعالیت خود را هر بار مقایسه کنند. پارامترهای دیگری مانند میزان ضربان قلب و وضعیت آب و هوایی نیز نشان داده می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner، مجهز به نمایشگری ١.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با پشتیبانی از لمس است. این ساعت هوشمند، بر پایه HarmonyOS 2.0 اجرا می‌شود. در نتیجه، شما قادر به نصب برنامه‌های شخص ثالث بر روی Watch GT Runner خواهید بود. شاید برجسته‌ترین نقطه قوت در این ساعت هوشمند، عملکرد سیستم GPS آن باشد. گفته می‌شود که این محصول، دارای اولین طرح ثبت شده بازار از آنتن خارجی مخفی است. به لطف طراحی مدرن این ساعت، طراحی آنتن GPS در قاب فیبر پلیمری پنهان می‌شود.

در نتیجه این طراحی، آنتن دهی در مقایسه با روش‌های قبلی، تا ١٣۵ درصد بهتر می‌شود! هواوی در بخش عمر باتری، ادعا می‌کند که در کارکرد روزمره، Watch GT Runner تا ٢ هفته روشن می‌ماند. حتی با استفاده سنگین، این ساعت هوشمند بازدهی یک هفته‌ای را ثبت خواهد کرد. ساعت هوشمند جدید هواوی، از قابلیت شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین، حتی می‌توانید با گوشی هواوی خود، آن را شارژ کنید.

در بخش قیمت، این ساعت هوشمند با برچسب قیمتی ٢,١٨٨ یوان چین (معادل ٣۴٣ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود. هواوی هنوز جزئیات عرضه جهانی ساعت هوشمند جدیدش را منتشر نکرده است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner چیست؟ آیا قیمت آن مورد پسند شما واقع شده است؟ کدام بخش آن جذاب‌تر است؟

نوشته ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner با قیمت ٣۴٣ دلار معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code