رندر موتورولا Moto G41 منتشر شد: دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی با OIS
1 min read

رندر موتورولا Moto G41 منتشر شد: دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی با OIS

جدیداً خیل عظیمی از اطلاعات پیرامون گوشی‌های جدید موتورولا به بیرون درز کرده‌اند. این اطلاعات، به صورت رندر و یا از سوی مراجع دیگری منتشر شده‌اند. در خبری جدید، رندر موتورولا Moto G41 فاش شده است. در کنار این رندر، اطلاعات دیگری نیز از Moto G41 منتشر شده است.

رندر موتورولا Moto G41 به همراه برخی مشخصات آن فاش شد

ما پیش‌تر شاهد درز کردن رندر Moto G31 به بیرون بودیم.

رندر های موتورولا Moto G31 فاش شد

به گزارش Gizmochina، ماه گذشته یک گوشی از موتورولا با مدل نامبر XT2167-1 توسط یک سایت تأییدیه برزیلی بررسی شد. این دستگاه، با اسم رمز Corfu شناخته می‌شود. ما احتمال می‌دهیم که نام تجاری این گوشی، Moto G41 باشد. اکنون یکی از افراد مرتبط به TechnikNews، رندر موتورولا Moto G41 را به اشتراک گذاشته است. در این رندرها، طراحی نهایی و کامل Moto G41 به نمایش در آمده است.

اما اجازه بدهید تا نگاهی به این رندرهای جدید داشته باشیم. در قاب پشتی دستگاه، دوربین اصلی سه گانه با چینش دوربین بارانی دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی، وضوح ۴٨ مگاپیکسلی دارد. همچنین لرزشگیر اپتیکال در سیستم دوربین Moto G41 تعبیه شده است. بر روی فریم دستگاه، مواردی مانند حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی، دکمه‌های تنظیم صدا و درگاه Type-C دیده می‌شود. میکروفون هم در پایین فریم دستگاه به کار رفته است. جنس این فریم، از پلاستیک است.

اما در این بین، برخی از مشخصات Moto G41 نیز فاش شده است. در گواهی برزیلی که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، ذکر شده است که Moto G41 از باتری ۴,٧٠٠ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی، احتمالاً از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. وجود لرزشگیر اپتیکال در دوربین اصلی این گوشی، می‌تواند خبر مسرت بخشی باشد. زیرا ما تنها در گوشی مانند Galaxy A22 4G سامسونگ شاهد چنین رویکردی بودیم. حال، موتورولا هم به سراغ استفاده از لرزشگیر اپتیکال دوربین در گوشی‌های ارزان‌تر رفته است.

نظر شما در مورد طراحی موتورولا Moto G41 چیست؟ آیا منتظر سری جدید گوشی‌های موتورولا هستید؟

نوشته رندر موتورولا Moto G41 منتشر شد: دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی با OIS اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code