موتورولا Moto G200 را در رندرهای جدید و مشخصات لو رفته ببینید
1 min read

موتورولا Moto G200 را در رندرهای جدید و مشخصات لو رفته ببینید

موتورولا در سال جاری میلادی، برندی فعال بوده است. به همین دلیل، این کمپانی قصد دارد تا در پایان سال، از پرچمداران و گوشی‌های رده بالای جدید رونمایی کند تا بتواند حرف‌هایی در برابر رقبایش داشته باشد. با استناد به شایعات جدید، گوشی جدید موتورولا با نام Moto G200 به زودی رونمایی می‌کند. این گوشی، مجهز به یک تراشه پرچمدار کنونی خواهد بود.

گوشی موتورولا Moto G200 ماه آینده در رویداد جدید موتورولا معرفی می‌شود

مدتی پیش، موتورولا به طور رسمی از Moto G100 با تراشه Snapdragon 870 و باتری حجیم ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی پرده برداشت.

موتو G100 با اسنپدراگون ۸۷۰، دوربین چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

به گزارش GizChina، شایعه شده است که برند شیائومی قصد دارد تا برای اولین بار از تراشه پرچمدار کوالکام که هنوز رونمایی نشده است، استفاده کند. تا چندی پیش، این تراشه با نام Snapdragon 898 در شایعات شناخته شده بود. اما پس از آن، مشخص شد که ممکن است نام نهایی این تراشه، Snapdragon 8 Gen 1 باشد! به هر حال، این تنها شیائومی نیست که قصد دارد از این تراشه پرچمدار تازه وارد استفاده کند. بلکه موتورولا هم می‌خواهد یک پرچمدار جدید را با این تراشه روانه بازار کند.

اما علاوه بر عرضه یک گوشی پرچمدار با تراشه Snapdragon 8 Gen 1، موتورولا یک برنامه جداگانه برای رونمایی از یک گوشی دیگر دارد. نام دستگاه پرچمدار اصلی موتورولا، در چین Moto Edge X خواهد بود. همچنین در بازار جهانی این گوشی با نام Moto Edge 30 Ultra رونمایی خواهد کرد. اما دستگاه اون که در کنار پرچمدار موتورولا ارائه می‌شود، Moto G200 نام خواهد داشت.

گزارش جدید و موثقی که از سوی Digital Chat Station منتشر شده است، این خبر را مورد تأیید قرار می‌دهد. به گفته این وبلاگ نویس مشهور، موتورولا طی ماه آینده از دو دستگاه که Moto G200 که یکی از آن‌هاست، پرده برداری می‌کند. این دو گوشی، جزوی از استراتژی جدید دو پرچمدار موتورولا هستند. ما در پرچمدار اصلی موتورولا، شاهد استفاده از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام با لیتوگرافی ۴ نانومتری خواهیم بود. اما در موتورولا Moto G200، تراشه Snapdragon 888 Plus به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه‌تر به کار گرفته خواهد شد.

Motorola Moto G100

این دستگاه به راحتی جزوی از برترین پرچمداران سال ٢٠٢١ خواهد بود. به هر حال، تراشه Snapdragon 888 Plus در نوع خود بسیار قدرتمند است. اما در برخی از پارامترهای مشابه، از جمله قدرت پردازشی، این گوشی به عنوان پرچمدار برتر موتورولا محسوب نخواهد شد. در نهایت، باید این دو نام را در حال حاضر در گوشه‌ای ذهن خود برای رویداد ماه آینده موتورولا ثبت کنیم: گوشی پرچمدار اصلی با نام Motorola Edge 30 Ultra و پرچمدار فرعی با نام Moto G200!

رندرها و مشخصات فاش شده

در گزارش جدید دیگری از Gizmochina، رندرها و برخی از مشخصات گوشی Moto G200 فاش شده‌اند. این جزئیات، توسط TechnikNews به اشتراک گذاشته شده‌اند. به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد از همین طراحی در گوشی خود استفاده کند.

همان طور که در رندر مشخص شده است، Moto G200 دارای حفره نمایشگر مرکزی خواهد بود. همچنین دوربین اصلی سه گانه این دستگاه با چینش بارانی در قاب پشتی تعبیه شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت Moto G200، بر روی فریم قرار گرفته است. این گوشی، در دو رنگ روانه بازار خواهد شد.

اما به سراغ مشخصات لو رفته این دستگاه برویم. گفته می‌شود که موتورولا Moto G200 با نمایشگری با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی روانه بازار می‌شود. با توجه به مکان قرارگیری حسگر تشخیص اثرانگشت در رندرها، شاید بتوان گفت که Moto G200 دارای نمایشگر IPS LCD است. دوربین سلفی دستگاه، ١۶ مگاپیکسلی است. همچنین در قاب پشتی، دوربین اصلی سه گانه ٢+١٣+١٠٨ مگاپیکسلی با سنسور اصلی ISOCELL HM2 به کار گرفته شده است. موتورولا ٨ گیگابایت حافظه رم را برای این گوشی در نظر می‌گیرد. سیستم عامل پیش فرض آن نیز اندروید ١١ خواهد بود.

نظر شما در مورد طراحی این گوشی چیست؟ مشخصات فاش شده از آن را می‌پسندید؟

نوشته موتورولا Moto G200 را در رندرهای جدید و مشخصات لو رفته ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code