مشخصات و تاریخ رونمایی شیائومی میکس ۵ و میکس ۵ پرو لو رفت
1 min read

مشخصات و تاریخ رونمایی شیائومی میکس ۵ و میکس ۵ پرو لو رفت

پس از چند سال توقف سری میکس، سرانجام شیائومی در روز دهم ماه آگوست (۱۹ مرداد) از میکس ۴ رونمایی کرد. با این حال، به نظر می‌رسد نسل آینده سری میکس، زودتر از آنچه که انتظار داریم وارد بازار خواهد شد. گزارش اخیر نشان می‌دهد که دو دستگاه شیائومی با شماره مدل 2202121C و 2202121AC در دست توسعه اند. احتمال دارد که این دو دستگاه میکس ۵ و میکس ۵ پرو باشند. پس با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات احتمالی شیائومی میکس ۵ و نسخه پرو آن بیاندازیم.

شیائومی میکس ۵ احتمالا از نمایشگر 2K و شارژر ۲۰۰ واتی برخوردار خواهد بود

بر اساس گمانه زنی ها، اسم رمز Xiaomi MIX 5 و Xiaomi MIX 5 Pro به ترتیب Thor و Loki هستند. به یاد داشته باشید که اسم رمز میکس ۴ Odin بود. Thor و Loki طبق داستان های اساطیری یونانی پسران Odin هستند. بنابراین منطقی است که اسم رمز های مذکور را متعلق به سری میکس ۵ بدانیم.

همچنین گزارشی از GizmoChina مدعی آن است که هر دو گوشی هوشمند آینده سری میکس، از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ برخوردار خواهند بود. اما جذاب‌ترین نکته این گزارش زمان عرضه این دو دستگاه است. انتظار می‌رود جدیدترین تلفن های هوشمند سری میکس در ماه مارس سال میلادی آینده (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) معرفی و سپس عرضه شوند. به نظر می‌رسد که کار تحقیق و توسعه‌ سری میکس ۵ و شیائومی ۱۲ به سرعت در حال انجام است. چنین پیشرفت سریعی برای عرضه محصولات بالارده و پریمیوم، نشان دهنده اعتماد کامل شیائومی به زنجیره تأمین خود است. بدیهی است که این شرکت در حال آماده شدن برای ورود محصولات جدیدش به بازار، و در نتیجه تصاحب سهم بیشتری از بازار تلفن های هوشمند است‌.

Xiaomi MIX 4

طبق گزارش‌های اخیر Digital Chat Station، پرچم‌دار نسل بعدی شیائومی با مشخصات بهتر و رزولوشن بالاتر صفحه نمایش به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود نمایشگر Xiaomi MIX 5 از رزولوشن 2K بهره مند باشد. در نتیجه این تلفن هوشمند باید صفحه نمایش با کیفیت تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. متاسفانه در میان تلفن های هوشمند مجهز به دوربین زیر صفحه نمایش، کیفیت بالای دوربین به معنای کاهش رزولوشن نمایشگر است. در Xiaomi MIX 4 در حالی که شیائومی توانسته کیفیت خروجی دوربین سلفی را افزایش دهد، اما صفحه نمایش وضوح بالایی ندارد.

انتظار داریم تا سال آینده، عملکرد دوربین های سلفی زیر صفحه نمایش بهتر شود. بنابراین، نیازی به انتخاب بین کیفیت صفحه نمایش و عملکرد دوربین سلفی وجود نخواهد داشت. در صورت رفع نواقص موجود این تکنولوژی، قطعا دوربین های سلفی زیر نمایشگر محبوبیت زیادی نزد کاربران پیدا خواهد کرد. در گزارش دیگری، Digital Chat Station ادعا می‌کند که شارژ سریع سیمی ۲۰۰ واتی برای گوشی های هوشمند آینده شیائومی به کار گرفته خواهد شد. در حال حاضر انتظار می‌رود که شیائومی می میکس ۵ هم از فست شارژ ۲۰۰ واتی بهره مند باشد.

معاون شیائومی:‌ می میکس ۴ دستگاهی متمرکز بر تجربه تمام صفحه است نه عکاسی سلفی

قطعا بسیاری از طرفداران شیائومی، برای عرضه سری میکس ۵ روزشماری می‌کنند. با توجه به مشخصات احتمالی شیائومی میکس ۵، آیا این تلفن هوشمند برای شما نیز جذاب است؟

نوشته مشخصات و تاریخ رونمایی شیائومی میکس ۵ و میکس ۵ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code