نکات کلیدی در انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت
1 min read

نکات کلیدی در انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت

با گسترش تکنولوژی و فناوری ، امروزه طراحی و ساخت وب سایت از اهمیت بالایی در رونق کسب و کار های مختلف برخوردار است. شرکت های طراحی سایت می توانند این کار را برای شما انجام دهند و یک سایت زیبا با روش های مختلف و نسبت به بودجه و نوع فعالیت شما با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه دهند.

اما چطور می توانیم یک شرکت طراحی سایت مناسب و ایده آل را برای خود انتخاب نماییم. این سوال ذهن بیشتر کاربران را به خود درگیر نموده است که با کدام شرکت قرارداد ببندیم تا بتوانند بهترین کیفیت و مطلوب ترین سایت را به ما ارائه دهند. ما در این مقاله می خواهیم چند نکته کلیدی و مهم در رابطه با انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت به شما کاربران معرفی نماییم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • 1- اصالت شرکت طراحی سایت

اولین نکته که در این زمینه به آن باید توجه داشته باشیم اصالت و واقعی بودن شرکت است که می توانید به صورت حضوری در دفتر کار شرکت حاضر شوید و آن را مورد بررسی قرار دهید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از افراد به صورت شخصی اقدام به طراحی وب سایت می نمایند و خود را به عنوان مدیر یا کارمند یک شرکت و مجموعه معرفی می نمایند. اصولا با این افراد نباید کار کرد زیرا دسترسی و پشتیبانی درستی از آنها موجود نیست.

شرکت های طراحی سایت مبتدی :

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که حتما شخص مورد نظر را ببینید و کاری که برای سایت شما صورت می گیرد بر روی یک پروپوزال نوشته شده باشد تا بتوانید مدرک از آن شرکت داشته باشید. حتما قبل از عقد قرارداد با شرکت طراحی سایت از نمونه کار های آنها دیدن نمایید. زیرا به وسیله آن می توانید شناخت جامعی از عملکرد و توانایی آنها را در اختیار داشته باشید. البته نا گفته نماند که زمان ساخت سایت را در نظر بگیرید و با این روش می توانید نسبت به عملکرد شرکت های طراحی سایت آشنا شوید که آیا از قالب های آماده با کد نویسی های مشخص استفاده می کنند یا این که به طور اختصاصی آنها را نوشته اند. به این موضوع توجه داشته باشید که شرکت های طراحی سایت بعضا به صورت دروغین کار می کنند و باید از حضور فیزیکی آنها مطلع بود.

  • 2- تکنیک و نوع زبان برنامه نویسی:

همیشه به یاد داشته باشید که از شرکت های طراحی سایت راجب به نوع تکنیک و نوع زبان برنامه نویسی سوال بپرسید تا بتوانید توانایی آنها را در این زمینه مشخص کنید و سعی بر این داشته باشید که زبان برنامه نویسی به صورت رایج باشد تا اگر اتمام قرارداد داشتید بتوانید با شرکت های دیگر جهت پشتیبانی و طراحی مجدد قرارداد بنویسید. علاوه بر آن میزان سرعت و دقت پاسخ دهی به کاربران با زبان های جدید و بروز شده بیشتر بوده و می توانید با اطمینان در کار از آنها استفاده نمایید.

  • 3- قیمت و هزینه طراحی سایت:

قیمت و تعرفه طراحی سایت یکی از پررنگ ترین مواردی است که در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب باید به آن توجه کنیم چرا که معمولا شرکت ها از روش ها و زبان های برنامه نویسی متفاوتی در طراحی استفاده می کنند.

به طور مثال برخی از شرکت ها، طراحی سایت را با قالب آماده انجام میدهند و برخی دیگر وب سایت ها را ازابتدا برنامه نویسی می کنند، و طبیعتا اختلاف قیمت طراحی سایت زیادی با یکدیگر دارند به صورت حدودی می توان گفت زمانی که وبسایت برنامه نویسی می شود از زمان و هزینه بیشتری نسبت به قالب ها برخوردار است.

بهتر است قبل از طراحی سایت هزینه ی پشتیبانی،هاست و دامنه را از شرکت مورد نظر بپرسید تا به بودجه انجام طراحی سایت اضافه کنید زیرا در بیشتر شرکت ها به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

این نکته را در نظر بگیرید که پول زیاد همیشه دلیلی بر کیفیت نیست. به عنوان مثال برخی از شرکت ها در قبال طراحی یک سایت ساده اما زیبا پول های بسیاری از مشتریان خود طلب می کنند در صورتی که این نوع از سایت های طراحی شده با کمترین هزینه می توان طراحی نمود و اینگونه از سایت ها هیچ آینده نگری در آن پیاده سازی نشده است و بعد از چند سال قدیمی می شوند پس گول ظاهر سایت زیبا را نخورید!!

  • 4- با مشتریان شرکت های طراحی وب در تماس باشید

این نکته می تواند به شما در انتخاب بهترین شرکت کمک شایانی کند و می تواند راه کار های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد و میزان رضایتمندی آنها در مورد مباحث مختلف می تواند شما را به یک تصمیم عالی برساند.

  • 5- سئو یا بهینه سازی وب سایت:

یکی از جدی ترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود بحث سئو می باشد که به وسیله آن می توانید در نتایج گوگل رتبه خوب و بالایی داشته باشید که این مورد باعث افزایش بازدید سایت و در نهایت باعث افزایش فروش و ارائه خدمات نیز می شود، به همین دلیل است که اهمیت زیادی برای کسب و کارها دارد و هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت و سئو باید به نمونه کارهای آن توجه بیشتری شود.

کلام پایانی :

در پایان می توان گفت در زمینه طراحی سایت شرکت های بسیار زیادی فعالیت می کنند و با مشاوره ای که از آنها دریافت می کنید و با مقایسه ی عناوین بالا می توانید بهترین شرکت را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید

نوشته نکات کلیدی در انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code