تاریخ رونمایی اوپو Find X4 Pro رسماً مشخص شد
1 min read

تاریخ رونمایی اوپو Find X4 Pro رسماً مشخص شد

کوالکام روز گذشته از تراشه پرچمدار جدید خود با نام Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی کرد. مطابق انتظار، بسیاری از شرکت های سازنده تلفن همراه نیز اعلام کردند که دستگاه های پرچمدار آینده آنان، به Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد. یکی از این شرکت‌ها اوپو بود. که در اکانت ویبو خود تاریخ رونمایی Find X4 Pro را مشخص کرد، همچنین این شرکت تأیید کرد که این گوشی هوشمند پرچمدار از قدرتمندترین تراشه کوالکام بهره مند خواهد بود.

تاریخ حدودی رونمایی Find X4 Pro مشخص شد: چارک اول ۲۰۲۲

این اولین بار است که اوپو خبری را به طور رسمی درباره سری Find X جدید منتشر کرده است. چهارشنبه گذشته، یک افشاگر مدعی شده بود که Find X4 Pro ارتقاء های جزئی نسبت به Find X3 Pro خواهد داشت. وی همچنین گفت که فست شارژ این تلفن هوشمند از ۶۵ وات به ۸۰ وات ارتقاء می‌یابد. این افشاگر اشاره کرد که مطابق انتظار فایند ایکس ۴ پرو از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 برخوردار است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، اوپو رسما تاریخ رونمایی Oppo Find X4 Pro را مشخص کرده است. اوپو می‌گوید Find X4 Pro در چارک ابتدایی ۲۰۲۲ (از اواسط دی تا اوایل فروردین) از راه خواهد رسید. علاوه بر تاریخ معرفی این دستگاه، برخی از مشخصات آن نیز فاش شده است. مطابق با گزارش GSMArena این تلفن هوشمند احتمالاً با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو عرضه می‌شود. صفحه نمایش نیز احتمالاً اندازه ای ۶.۷ اینچی داشته و از پنل OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل برخورد است. همچنین انتظار می‌رود این صفحه نمایش مانند سایر دستگاه های پرچمدار و بالارده از رفرش ریت بالایی برخوردار باشد.

مشخصات Oppo Find X4 Pro لو رفت: دوربین ۵٠ مگاپیکسلی و تراشه جدید

هر دو گوشی Find X3 Pro و Find X2 Pro در ماه مارس معرفی شدند. بنابراین انتظار می‌رود که نسل آینده این گوشی ها نیز از بازه زمانی مذکور پیروی کند. البته لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند احتمالا در ابتدا کار در کشور چین عرضه خواهد شد. و سپس بین ۴ تا ۱۲ هفته به بازار های جهانی راه پیدا می‌کند.

نظر شما درباره Oppo Find X4 Pro چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی اوپو Find X4 Pro رسماً مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code