گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل با خمیدگی کمتر را نشان می دهد
1 min read

گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل با خمیدگی کمتر را نشان می دهد

شیائومی می ۱۱ با وجود این که در خیلی از بخش ها از جمله باتری و کنترل دما اصلا عملکرد خوبی نداشت اما در بخش طراحی واقعا یک دستگاه پریمیوم بود. نمایشگر دارای شیشه محافظ ۴ لبه خمیده و حاشیه های بسیار کم در جلو، به راحتی می تواند شما را اغوا کند. خب اگر شما طرفدار این طراحی Xiaomi هستید، هم خبر خوب و هم خبر بدی برای شما دارم. گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل را نشان می دهد اما اینجا خمیدگی ها کمتر شده اند. Xiaomi 12 Pro می تواند پرچمدار مهمی در سال ۲۰۲۲ باشد، اگر این شرکت تلاش کند از اشتباهات قبلی خود درس بگیرد.

گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو

باید اعتراف کرد که شیائومی تا حد زیادی موفق شده است سری گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی ۱۲ پرو خود را از دست “لودهندگان” مخفی نگه دارد. به همین دلیل در حال حاضر به ندرت چیزی در مورد آن قطعی شده است. با وجود این، همیشه احتمال افشای اطلاعات وجود دارد. به تازگی یک محافظ صفحه نمایش منتسب به شیائومی ۱۲ پرو لو رفته و می تواند دید بهتری نسبت به آن چه که شیائومی برای سال ۲۰۲۲ آماده کرده است، به ما بدهد.

محافظ نمایشگر منتسب به شیائومی ۱۲ پرو در کنار شیائومی می ۱۱

با در دست گرفتن این محافظ نمایشگر منتسب به Xiaomi 12 Pro، منطقی ترین کار ممکن انجام شد. این محافظ را روی شیائومی Mi 11 امسال قرار داده اند تا ببینیم چه چیزی دستگیرمان می شود. توجه داشته باشید این محافظ نمایشگر روی دستگاه چسبانده نشده است چون به هر حال مناسب آن نیست اما برای مقایسه می توان با قرار دادن آن روی گوشی به دید خوبی رسید.

وقنی گلس شیائومی ۱۲ پرو را روی شیائومی Mi 11 قرار دهید بلافاصله متوجه می شوید که شیائومی ۱۲ پرو احتمالا یک دستگاه کوچکتر خواهد بود. این در تصویر بالا هم مشخص است.

در حال حاضر، شیائومی Mi 11 یک گوشی نسبتا بزرگ با اندازه صفحه نمایش غیرعادی 6.81 اینچی است که استفاده از آن را با یک دست تقریبا غیرممکن می کند. شیائومی ۱۲ پرو اما به نظر می رسد که در قلمرو 6.67 اینچی قابل کنترل تر است و این اندازه آن را به Poco F3 نزدیک تر می کند.

گلس شیائومی ۱۲ پرو

گلس شیائومی ۱۲ پرو

جدای از آن، به نظر می رسد شیائومی ۱۲ پرو لبه های جانبی خمیده Mi 11 را حفظ کرده است. در حالی که مفید بودن طراحی لبه خمیده قطعاً قابل بحث است، اما درباره “عامل شگفت انگیز بودن” یا “WoW Factor” آن شکی وجود ندارد که می تواند به هر دستگاهی ظاهر و احساس رده بالا بودن اضافه کند.

بنابراین به نظر می‌رسد شیائومی همچنان آن را حفظ می‌کند، حتی در حالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ این کار را تقریبا کنار گذاشته‌اند. با این حال، لبه های منحنی این بار ظریف تر به نظر می رسند و اگر به تصویر بالا توجه کنید لبه بالا و پایین تقریبا خمیدگی را ندارند.

محافظ صفحه نمایش Xiaomi 12 Pro همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای یک سوراخ نمایشگر نسبتا کوچک و وسط قرار گرفته برای دوربین سلفی خواهد بود. این نشانه کنار گذاشتن از سوراخ سمت چپ قبلی در Mi 11 است.

گوشه های گردتر نمایشگر همچنان اینجاست

آخرین موضوع اما این است که به نظر می رسد شیائومی 12 پرو گوشه های بسیار گرد را که در Mi 11 دیدیم، حفظ کرده است، اگرچه امیدواریم این بار آنها یکنواخت تر باشند.

انتظار می رود شیائومی 12 پرو یکی از اولین دستگاه هایی باشد که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شود. گفته می شود که تولید آن در ماه جاری آغاز می شود. در مورد زمان معرفی شاید اواخر ماه جاری میلادی حدس بدی نباشد که همراه با MIUI 13 انجام شود.

نظر شما چیست؟ شیائومی ۱۲ پرو برای شما دستگاه جذابی خواهد بود؟

نوشته گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل با خمیدگی کمتر را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code