گوشی اقتصادی جدید ویوو در میان داده های TENAA فاش شد
1 min read

گوشی اقتصادی جدید ویوو در میان داده های TENAA فاش شد

گوشی هوشمند اقتصادی جدید ویوو با شماره مدل V2140A در وب سایت آژانس صدور گواهینامه TENAA ظاهر شده است. این تلفن هوشمند در حقیقت یک محصول ارزان قیمت 4G است. ما فکر می‌کنیم که این دستگاه با نام Vivo Y15 به دست کاربران برسد.

گوشی اقتصادی جدید ویوو به تراشه مدیاتک مجهز خواهد بود

انتظار می‌رود که بسیاری از مشخصات Y15 با Vivo Y15a و Vivo Y15s که قبلاً معرفی شده اند، مطابقت داشته باشد. تصاویر منتشر شده از این گوشی، محصول مذکور را با تمام جزئیات و از تمام زوایا نشان می‌دهند. گوشی هوشمند vivo V2140A دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی AMOLED با وضوح HD+ است.

گوشی هوشمند جدید اقتصادی ویوو از یک تراشه هشت هسته‌ای برخوردار است. این تراشه دارای چهار هسته ۲.۳ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف تر ۱.۸ گیگاهرتزی خواهد بود. با توجه به اینکه با محصول مقرون به صرفه ای روبرو هستیم. انتظار می‌رود که ویوو به سراغ تراشه ساز تایوانی یعنی مدیاتک برود. Vivo Y15‌ از تراشه مدیاتک هلیو G35 و یا هلیو P35 برخوردار خواهد بود.

Vivo Y15

تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند اقتصادی جدید ویوو، دو دوربین در قاب پشتی این دستگاه را نشان می‌دهند. مطابق با گزارش GSMArena و به نقل از TENAA دو دوربین موجود در قاب پشتی، رزولوشن های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سایر مشخصات کاملا قابل انتظار است. این گوشی هوشمند در دو نسخه با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم، و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود حداقل یک باتری حجیم ۴۹۱۰ میلی آمپر ساعتی برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شود.

Vivo Y15

سری Y ویوو، معمولا مختص بازار چین تولید می‌شوند. و اکثرا این سری از دستگاه های ویوو از بازار چین فراتر نمی‌روند. اما اخیراً ویوو ساختار شکنی کرده و سری Y خود را در سایر بازار ها نیز عرضه کرده است. بنابراین باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم که Vivo Y15 در بازار های جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

ویوو Y15A با تراشه هلیو P35 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا گوشی های اقتصادی ویوو برای شما جذاب هستند؟

نوشته گوشی اقتصادی جدید ویوو در میان داده های TENAA فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code