معرفی و راهنمای خرید جدیدترین محصولات اپل
1 min read

معرفی و راهنمای خرید جدیدترین محصولات اپل

جدیدترین محصولات اپل به تازگی معرفی شده‌اند و یکی پس از دیگری وارد بازار ایران نیز می‌شوند.

اپل در شهریور ماه از آیفون‌های جدید خود پرده برداری کرد. سیزدهمین نسل از آیفون‌ها بالأخره معرفی شدند و انتظار بسیاری از مردم به پایان رسید. بار دیگر اپل با هنرنمایی خود توانسته محصولی را تولید کند که به راحتی در میان لیست بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید بخرید قرار گیرد.

آیفون ۱۳ از نظر طراحی پیشرفت چندانی نسبت به آیفون ۱۲ نداشته است و حتی می‌توان آن را از یک نسخه بهبود یافته از آیفون ۱۲ در نظر گرفت.

این نسخه از آیفون نیز همانند نسل قبلی‌اش در ۴ مدل معرفی شد. مدل‌های استاندارد، مینی، پرو و پرو مکس برای آیفون سیزده در نظر گرفته شده است.

علاوه بر آیفون، از اپل واچ سری ۷، آیپد مینی و آیپد ۹ نیز در مراسم شهریور ماه اپل رونمایی شد. هواداران اپل انتظار داشتند که نسخه جدید ایرپاد نیز در این مراسم معرفی شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

اما انتظار این دسته از هواداران اپل چندان به طول نینجامید، چرا که در ماه بعد، یعنی ماه مهر، اپل از نسل سوم ایرپاد نیز رونمایی کرد.

تغییرات نسل جدید آیفون نسبت به نسل قبل

همانطور که پیشتر ذکر کردیم، آیفون سیزده در چهار مدل عرضه شده است. آیفون‌های جدید از نظر ابعاد صفحه نمایش تفاوتی با نسل قبلی ندارند.

آیفون ۱۳ پرو مکس، بزرگترین آیفونی است که می‌توانید تهیه کنید. در واقع با خرید آیفون سیزده پرو مکس می‌توانید اوج قابلیت‌ها و فناوری به کار رفته در یک گوشی موبایل را تجربه کنید.

آیفون‌های جدید، در بسیاری از موارد نسبت به آیفون ۱۲ بهبود پیدا کرده‌اند، از جمله در زمینه عمر باتری.

از نظر طراحی نیز بزرگ‌ترین بهبودی که در آیفون ۱۳ انجام شده، کوچک‌تر شدن ناچ است. این مسئله باعث شده تا فضای بیشتری در اختیار صفحه نمایش قرار بگیرد.

نسل جدید آیفون نسبت به نسل قبل مقداری از نظر وزن سنگین‌تر است. علت این امر می‌تواند به استفاده اپل از باتری‌های بزرگ‌تر برای بهبود طول عمر باتری بازگردد.

با این که آيفون‌های جدید از نظر ابعاد صفحه نمایش با تغییری مواجه نشده‌اند، اما در عوض روشنایی صفحه نمایش حدود ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

بزرگ‌ترین بهبود انجام شده در آیفون‌های جدید را می‌توان در دوربین‌ آن‌ها مشاهده کرد. تعداد لنز‌ها در آیفون ۱۳ تغییری نکرده است، بلکه اپل تغییراتی را در سخت‌ افزار مربوط به دوربین برای بهبود کارایی آن انجام داده است.

در مدل استاندارد آیفون ۱۳ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. این دوربین دارای بزرگ‌ترین سنسوری است که تابحال در یک آیفون دو دوربینه استفاده شده است. این سنسور ۴۲ درصد نور بیشتری را نسبت به آیفون ۱۲ جذب می‌کند تا تصاویر واضح‌تری ثبت شوند.

مدل‌های پرو و پرو مکس با تغییرات گسترده‌تری نیز در دوربین مواجه شده‌اند.

عکس برداری در شب با بهبود بسیار زیادی همراه بوده است. لنز تله فوتوی ۷۷ میلی‌متری می‌تواند قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را برای شما فراهم کند.

قابلیت فیلم برداری سینماتیک در هر چهار مدل سیزدهمین نسل از آيفون در دسترس است. این قابلیت به صورت خودکار فوکوس را در هنگام فیلم برداری تنظیم می‌کند و می‌توانید ویدیدو‌هایی در استانداردهای سینمایی تهیه کنید.

از نظر عملکرد نیز می‌توان به بهره‌گیری تمامی مدل‌های جدید آیفون از چیپ بایونیک A15 اشاره کرد. اپل ادعا کرده است که این چیپ از نظر پردازش گرافیکی از تمامی چیپ‌های به کار رفته در گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار سریع‌تر است.

همچنین جدیدترین سیستم عامل اپل یعنی iOS 15 به صورت از پیش نصب شده روی آیفون سیزده وجود دارد. آی او اس ۱۵ برای آیفون‌های قدیمی نیز منتشر می‌شود و صاحبان آيفون‌های قدیمی هم می‌توانند از ویژگی‌های تعبیه شده در این سیستم عامل بهره مند شوند.

مدل‌های آيفون ۱۳ از اتصال به نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کنند که با توجه به این که هنوز اینترنت نسل پنجم در همه جای ایران ارائه نشده است، پشتیبانی از 5G را نمی‌توان یک عامل مهم در هنگام خرید آيفون‌ ۱۳ به حساب آورد.

خرید آيفون ۱۳ به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر از طرفداران پروپاقرص اپل هستید و می‌خواهید از آخرین تکنولوژی‌های معرفی شده توسط اپل استفاده کنید، مدل‌های آیفون سیزده برای شما ایده آل هستند.

اپل در آيفون ۱۳ پرو مکس هر آن چه را که می‌توانسته ارائه کرده است و با خرید این گوشی می‌توانید از تکنولوژی‌هایی نظیر نرخ رفرش انطباق پذیر که بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند، دوربین‌های فوق‌ العاده که برای عکسای در نور کم بهینه‌ سازی شده‌اند و همچنین طول عمر باتری بیشتر بهره مند شوید.

اگر هنوز از یک آیفون قدیمی مانند آيفون ۱۰ استفاده می‌کنید،‌ خرید آیفون ۱۳ به شما توصیه می‌شود.

اگر هم می‌خواهید از بهترین گوشی تولید شده توسط اپل تاکنون استفاده کنید، خرید آیفون ۱۳ پرو به شما توصیه می‌شود.

جدیدترین قابلیت‌های ایرپاد ۳

سومین نسل از ایرپاد یا همان هندزفری بلوتوثی اپل نیز به تازگی وارد بازار ایران شده است. ایرپاد ۲ قابلیت‌های فوق العاده‌ای داشت و باعث افزایش محبوبیت ایرپاد در جهان شد. اپل با دیدن افزایش محبوبیت ایرپاد، میزان تنوع هدفون‌های بی سیم خود را افزایش داد.

ایرپاد جدید را می‌توان ترکیبی از ایرپاد ۲ و ایرپاد پرو دانست. برای ایرپاد ۳ یک طراحی کاملاً جدید در نظر گرفته شده است اما هنوز هم با انداختن یک نگاه، می‌توان آن‌ها را به عنوان ایرپادهای تولید شده توسط اپل شناسایی کرد.

قابلیت جدیدی که تنها در ایرپاد ۳ دیده می‌شود اضافه شدن سنسور پوست است. اپل قبلاً از یک سنسور اپتیکال برای تشخیص این که ایرپاد در گوش شما است یا نه استفاده می‌کرد و این سنسور به خوبی وظیفه خود را انجام می‌داد. اگر ایرپاد را در گوش خود قرار دهید موسیقی پخش می‌شود و اگر ایرپاد را از گوش خود خارج کنید، پخش موسیقی متوقف می‌شود.

اما هنگامی که ایرپاد را بدون کیس درون جیب خود قرار می‌دادید، پخش موسیقی ادامه پیدا می‌کرد.

برای حل این مشکل، اپل از سنسوری استفاده کرده است که می‌تواند پوست را تشخیص داده و برای توقف یا ادامه پخش موسیقی، دقیق‌تر عمل کند.

ویژگی صدای فضایی یا Spatial Audio، صدای سه بعدی را برای شما فراهم می‌کند. . ویژگی منحصر به فرد دیگری که تنها در نسل سوم ایرپاد وجود دارد، مقاومت در برابر آب و عرق است. این قابلیت هم در هندزفری و هم در کیس آن وجود دارد.

با توجه به این که سخت افزار سومین نسل از ایرپاد بر پایه ایرپاد پرو طراحی شده است، با کیفیت صدا و وضوح بهتری در این نسخه از ایرپاد مواجه هستیم.

خرید ایرپاد ۳ به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر کیفیت صدای بهتر و مقاومت در برابر آب برای شما مهم است،‌ برای خرید ایرپاد ۳ تعلل نکنید.

خرید آنلاین محصولات اپل

برای خرید محصولات اپل به صورت آنلاین، باید به نکات مهمی توجه کنید. سعی کنید از فروشنده‌ای خرید کنید که سابقه‌ای طولانی در فروش یا تعمیر تخصصی محصولات اپل داشته باشد.

همچنین فروشنده‌ای خوشنام را در نظر بگیرید که همواره محصولات اصل و اوریجینال را در اختیار مشتریان قرار داده باشد. رضایت مشتریان از خرید از یک فروشنده را نیز در نظر بگیرید.

صالح کمپانی با داشتن بیش از سیزده سال فعالیت، به عنوان مرجع فوق تخصصی فروش و تعمیر محصولات اپل در نظر گرفته می‌شود.

می‌توانید محصولات آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو مکس، ایرپاد ۳ و سایر محصولات اپل را با بهترین قیمت از صالح کمپانی خریداری کنید.

نوشته معرفی و راهنمای خرید جدیدترین محصولات اپل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code