لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد
1 min read

لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد

ال‌جی با وجود این که از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است، همچنان فعالیت خود را در حوزه‌های دیگری، از جمله بازار لپ تاپ‌ها ادامه داده است. این کمپانی کره‌ای، لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q را رسماً معرفی کرده است. در ادامه، به ویژگی‌های اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q

ال‌جی اوایل سال جاری میلادی از لپ تاپ جذاب خود با عمر باتری بالا رونمایی کرد.

لپتاپ LG Gram 2021 با عمر باتری ۱۹.۵ ساعت ساعت رسما معرفی شد

به نقل از Gizmochina، ال‌جی بالأخره به سراغ معرفی اولین لپ تاپ گیمینگ خود رفته است. این لپ تاپ تازه وارد ال‌جی، UltraGear 17G90Q نام دارد. به همین ترتیب، رونمایی از UltraGear 17G90Q نشان می‌دهد که ال‌جی قصد دارد تا وارد حوزه تولید تجهیزات گیمینگ شود. این موضوع، هنگام به یاد آوردن رونمایی از اسپیکر گیمینگ UltraGear GP9، پر رنگ‌تر می‌شود. اما ویژگی‌های این لپ تاپ جدید ال‌جی چیست؟

جدیدترین لپ تاپ ال‌جی، مجهز به نمایشگری از نوع IPS LCD با قطر ١٧ اینچی، وضوح 1080p و رفرش ریت ٣٠٠ هرتزی است! این لپ تاپ گیمینگ ال‌جی، از پردازنده مرکزی نسل یازدهم Tiger Lake H بهره می‌برد. همچنین کارت گرافیک این دستگاه، RTX 3080 Max-Q است. این لپ تاپ، به طور کلی یک دستگاه قدرتمند است.

حتی بر اساس گزارشات، پردازنده گرافیکی به کار گرفته شده در لپ تاپ ال‌جی UltraGear 17G90Q، در واقع قدرتمندترین پردازنده گرافیکی است که انویدیا برای لپ تگپ‌ها تولید کرده است! از طرف دیگر، لپ تاپ گیمینگ ال‌جی از ٣٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

در بخش اتصالات، لپ تاپ UltraGear 17G90Q دارای چهار درگاه مختلف است که یکی از آن‌ها، HDMI و دیگری Ethernet است. همچنین یک باتری حجیم ۹٣ وات ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این لپ تاپ را داراست. وبکم با وضوح 1080p و کیبورد با نور پس زمینه RGB نیز در این لپ تاپ حضور دارند.

از سوی دیگر، این لپ تاپ جدید دارای حسگر تشخیص اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور است. جنس بدنه UltraGear 17G90Q از نعو آلومینیوم پولیش خورده است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میب متری هم در این لپ تاپ جدید وجود دارند!

متأسفانه ال‌جی همچنان جزئیاتی را از قیمت و زمان عرضه دقیق LG UltraGear منتشر کرده است. با این حال، ال‌جی اعلام کرد که چند روز دیگر جزئیات تکمیلی این لپ تاپ را به اشتراک می‌گذارد. همچنین شایان ذکر است که در اوایل سال ١۴٠١ میلادی، این لپ تاپ روانه بازار آمریکا و کره جنوبی شود.

نظر شما در مورد این لپ تاپ جدید ال‌جی چیست؟ آیا ویژگی‌‌های آن را می‌پسندید؟ آیا ال‌جی می‌تواند رقبای این حوزه را شکست دهد؟

نوشته لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code