حق اختراع اوپو برای یک نمایشگر دوم روی قاب پشتی
1 min read

حق اختراع اوپو برای یک نمایشگر دوم روی قاب پشتی

می دانیم که حق اختراع های ثبت شده لزوما به معنی تضمین برای ارایه یک محصول بر اساس آن ها نیست. این نشان می دهد که تیم تحقیق و توسعه یک برند چقدر فعال است. به تازگی شاهد حق اختراع اوپو برای یک نمایشگر دوم روی قاب پشتی هستیم. موضوعی که برخی تولیدکننده ها به آن توجه دارند اما هیچ وقت یک ترند ادامه دار نبوده است.

نمایشگر دوم روی قاب پشتی در حق اختراع اوپو

اوپو به تازگی یک پتنت برای یک گوشی با دوربین زیر نمایشگر دریافت کرد. حق اختراع بعدی این شرکت اما درباره سه طرح دیگر را برای قرار گرفتن یک نمایشگر روی قاب پشتی دستگاه است.

بسیار بعید است که این طراحی ها بخشی از سری Find X5 باشند، اما ما دوست داریم شاهد انقلابی در نحوه استفاده از تلفن های هوشمند باشیم و امیدواریم Oppo بتواند آن را رهبری کند.

رندر غیر رسمی بر اساس حق اختراع اوپو برای نمایشگر دوم روی قاب پشتی

نمایشگر دوم روی قاب پشتی چیز جدیدی نیست. سری Meizu Pro 7 یک صفحه نمایش بلند 2 اینچی Super AMOLED را روی قاب پشتی خود داشت. این در حالی است که مثلا شیائومی Mi 11 Ultra از پنل 1.1 اینچی Mi Band 5 روی قاب پشتی خود استفاده کرد. سردمدار همه این ها شاید Vivo NEX Dual Display باشد که با دو نمایشگر تقریبا تمام اندازه در هر دو طرف دستگاه ارایه شد. در ضمت این ها نمونه هایی به جز گوشی های تاشو هستند.

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر (Vivo NEX Dual Display Edition) رسما معرفی شد

ما فکر می‌کنیم که Oppo ممکن است استفاده از نمایشگر ثانویه را از گوشی های تاشوی تاشو وام بگیرد، جایی که شاهد یک پنل کوچک برای اعلان‌ها، سلفی‌ها و نمایشگر همیشه روشن هستیم. در پتنت های صادر شده توسط WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری)، اطلاعاتی درباره حساس بودن یا نبودن این صفحه نمایش ها به لمس وجود ندارد.

همه این طراحی‌های دوربین و نمایشگر زیبا به نظر می‌رسند، اما شانس زیادی وجود دارد که Oppo آنها را فقط برای جلوگیری از استفاده رقبا از این طرح ها، ثبت کرده باشد نه برای تولید خودش. البته این در دنیای تولید چیز جدید یا غیرمنتظره‌ای نیست و Oppo می تواند هر کاری را که برای محافظت از خود در برابر رقبا نیاز است، انجام دهد.

نظر شما درباره این طرح های حق اختراع اوپو چیست؟

نوشته حق اختراع اوپو برای یک نمایشگر دوم روی قاب پشتی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code