یک گوشی اقتصادی نوکیا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی متفاوت در دست ساخت است
1 min read

یک گوشی اقتصادی نوکیا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی متفاوت در دست ساخت است

ماه گذشته وقتی @evleaks تصاویر چهار گوشی معرفی‌نشده نوکیا را منتشر کرد، به نظر می‌رسید که کاربران از دیدن دو دستگاه از آن‌ها که محفظه‌ی متقارن دایره‌ای دوربین نداشتند، متحیر شدند. ماژول دوربین عقب در گوشه سمت چپ قرار دارد که در میان دستگاه‌های شرکت‌های دیگر بسیار رایج است، اما در گوشی‌های هوشمند نوکیا کمی غیرعادی به نظر می‌رسد. این دستگاه جدید یک گوشی اقتصادی نوکیا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است که طراحی کلی آن ما را به یاد خیلی از گوشی های دیگر اندرویدی می اندازد.

گوشی اقتصادی نوکیا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

اگر با شماره مدل های N150DL، N151DL، N152DL، و N1530DL که توسط @evleaks ذکر شد، پیش برویم آنگاه آن دستگاه ها باید برای بازار ایالات متحده و به طور خاص تر، برای TracFone و شرکت های تابعه آن انحصاری باشند. با این حال، به نظر می رسد نوکیا موبایل نیز این تغییر طراحی را در گوشی های جهانی خود ایجاد می کند.

گوشی Nokia TA-1412 که امروز در FCC دیده شد، با یک محفظه دوربین سه گانه جدید در پشت با حلقه های دوربین بیرون زده از ماژول دیده می شوند. اسناد نشان می دهد که این گوشی در کنار TA-1401، TA-1405، و TA-1415 متعلق به یک تلفن جهانی هستند، در حالی که TA-1418 می تواند نوع دیگری باشد.

گوشی جدید نوکیا با طراحی دوربین متفاوت

این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است، در حالی که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر با وضوح 2 مگاپیکسل در کنار فلاش در پشت وجود دارد. قطر کلی دستگاه 174 میلی متر است، اما صفحه نمایش آن 162 میلی متر (~ 6.4 اینچ) با بریدگی قطره طور است. دکمه پاور حسگر اثر انگشت را نیز همراه دارد.

نوکیا TA-1404 یک گوشی دو سیم کارته، با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. از سوی دیگر، نوکیا TA-1412 یک مدل تک سیم کارت است و همچنین با 3 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار پیکربندی 4/128 گیگابایت در دسترس خواهد بود. این دستگاه ممکن است مبتنی بر یک پردازنده Unisoc باشد زیرا یکی از اسناد TA-1404 مکانیسم بوت امنیتی Unisoc efuse را برای امنیت نرم افزار ذکر کرده است.

انرژی آن از باتری WT-341 با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت تامین می شود که تقریباً شبیه باتری WT-340 در نوکیا G10 و Nokia G20 است. این دستگاه با سه شارژر 10 واتی و یک شارژر 20 واتی آزمایش شده است. از Wi-Fi (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) و بلوتوث پشتیبانی می شود، اما از NFC پشتیبانی نمی کند.

گوشی جدید نوکیا

گوشی جدید نوکیا

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تغییر طراحی نوکیا در گوشی های اقتصادی‌اش به نفع این شرکت تمام شود؟

نوشته یک گوشی اقتصادی نوکیا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی متفاوت در دست ساخت است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code