عدم ارائه اندروید 11 برای Surface Duo مایکروسافت، کاربران آن را نا امید کرده است
1 min read

عدم ارائه اندروید 11 برای Surface Duo مایکروسافت، کاربران آن را نا امید کرده است

مسئله پشتیبانی و ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری یکی از دلایلی است که بسیاری از کاربران تبدیل به مشتریان یک تولید کننده خاص می‌شوند. برخی از شرکت‌ها یک برنامه زمانی دقیق برای پشتیبانی منظم از محصولات خود را دارند. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت از این قضیه مستثنی است زیرا عدم ارائه اندروید 11 برای Surface Duo، کاربران آن را نا امید کرده است. این در حالی است که این شرکت قبلا وعده این آپدیت را داده بود اما به آن عمل نکرد. با ترنجی همراه باشید.

عدم ارائه اندروید 11 برای Surface Duo با بدقولی عجیب مایکروسافت…!

روز سال نو میلادی برای هر شرکت یک معنای خاصی دارد. برای بسیاری، این روز یک آغاز جدید است تا به آن‌ها این امکان را بدهد از اشتباهاتی که در سال گذشته مرتکب شده‌اند درس بگیرند و بتوانند در سال جدید عملکرد خود را بهبود بخشند. اما برای یک شرکت فناوری بزرگ مانند مایکروسافت، سال نو میلادی به سادگی شکست این شرکت در ارائه یک آپدیت بسیار مهم است. زیرا این شرکت به کاربران خود گفته بود که این آپدیت را برای یکی از دستگاه‌هایش تا قبل از پایان سال 2021 انجام خواهد شد، اما دارندگان این دستگاه با بدقولی مایکروسافت روبرو شدند.

طراحی Surface Duo 3 مایکروسافت احتمالا به صورت دو لولایی است

حالا همانطور که می‌دانید، مایکروسافت هرگز آپدیت اندروید 11 را برای Surface Duo که وعده آن را تا قبل از پایان سال 2021 داده بود، ارائه نداد. برخی از کاربران آن را با سایر دستگاه‌های تاشو مقایسه می‌کنند. اما حقیقت این است که Surface Duo دستگاهی است با دو پنل مجزا که توسط یک لولا به هم متصل شده‌اند. یعنی آن طوری که در مدل‌های تاشو واقعی مانند گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش خم نمی‌شود. در توسعه این دستگاه، گوگل و مایکروسافت با یکدیگر همکاری نزدیکی داشتند تا برنامه‌های اندروید و گوگل را تا حد امکان به صورت یکپارچه روی دو پنل اجرا کنند.

این گوشی در اکتبر 2019 رونمایی شد و 11 ماه بعد، با اندروید 10 از پیش نصب شده عرضه شد. یکی از گزارش‌هایی که ماه‌ها قبل از عرضه این گوشی منتشر شد، حاکی از آن بود که اندروید 11 تا چند ماه پس از عرضه این گوشی در دسترس دارندگان Surface Duo قرار خواهد گرفت. زمانی که Surface Duo برای اولین بار برای خرید در دسترس قرار گرفت، اندروید 11 بیش از یک ماه بود که عرضه شده بود و بسیاری از خریداران می‌خواستند بدانند چه زمانی آخرین نسخه این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

در سپتامبر گذشته، مایکروسافت گفت که ما همچنان متعهد به ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری Surface Duo هستیم و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال جاری، اندروید 11 را برای دارندگان این دستگاه ارائه کنیم. اکنون، ما می‌توانیم ببینیم که مایکروسافت در این مورد نسب به کاربران و مشتریان خود بد قول شده است. زیرا تقویم اکنون نشان می‌دهد که سال 2022 آمده است و این به آن معنا است که مایکروسافت نسبت به مشتریان خود مسئولیت پذیر نبوده است. مشتریانی که ریسک کرده و هزینه زیادی را برای خرید این دستگاه خرج کرده‌اند.

آپدیت جدید Surface Duo 2 مایکروسافت منتشر شد؛ نا امید کننده

به گفته phonearena، پادکست Windows Central با عنوان Red Ring Revisited نشان می‌دهد که هفته‌های زیادی است مایکروسافت آپدیت اندروید 11 را برای این دستگاه آماده کرده است. اما به‌ خاطر تعطیلات رسمی که گوگل به کارمندان خود داده است نتوانسته آن را از طریق فرآیند تایید این شرکت، منتشر کند. لازم به ذکر است Surface Duo 2 که در اکتبر سال گذشته عرضه شد، به اندروید 11 آپدیت شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در نهایت اندروید 11 برای Surface Duo مایکروسافت عرضه خواهد شد؟

نوشته عدم ارائه اندروید 11 برای Surface Duo مایکروسافت، کاربران آن را نا امید کرده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code