مشخصات سری Realme GT2 یک روز مانده به رونمایی رسمی، فاش شد
1 min read

مشخصات سری Realme GT2 یک روز مانده به رونمایی رسمی، فاش شد

ریلمی فردا بالأخره برای اولین بار از سری پرچمداران گران قیمت و پریمیوم خود پرده برداری می‌کند. این گوشی‌ها، از سری GT2 هستند. به همین ترتیب، مشخصات سری Realme GT2 پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. بنابراین، در ادامه به اخبار جدید لو رفته از این گوشی‌ها می‌پردازیم.

مشخصات سری Realme GT2 در فاصله یک روز به رونمایی فاش شد

تاریخ رونمایی و طراحی نهایی Realme GT2 Pro پیش‌تر تأیید شته بود.

تاریخ رونمایی Realme GT 2 Pro به همراه طراحی نهایی آن مشخص شد

به نقل از EqualLeaks، یکی از افشاگران ویبو که پاندا نام دارد و اخیراً به دلیل اطلاعاتی که لو داده است، معروف شده است، اکنون به مشخصات لو رفته از سری Realme GT2 پرداخته است. این سری از گوشی‌های ریلمی، فردا یعنی ١۴ دی ماه ١۴٠٠، در مراسم اختصاصی و رسمی ریلمی در چین رونمایی خواهد شد. اعضای سری Realme GT2، دو گوشی با نام‌های ریلمی GT2 و ریلمی GT2 Pro هستند. این گوشی‌ها، اولین نسل از دستگاه‌های گران قیمت و پریمیوم ریلمی برای رقابت در بازار پرچمداران هستند.

اما برسیم به اطلاعات فاش شده جدید از این سری گوشی‌‌های ریلمی که فردا قرار است رسماً معرفی شوند. ابتدا از گوشی Realme GT2 شروع می‌کنیم. این دستگاه، عضو ارزان قیمت‌تری از سری GT2 ریلمی خواهد بود. اما همچنان، یک گوشی رده بالا با قابلیت‌های جذاب محسوب می‌شود. اما چه ویژگی‌هایی در این گوشی نهفته است؟

خب، نمایشگر ریلمی GT2 که ۶.۶٢ اینچی است، از نوع AMOLED E4 سامسونگ با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. احتمالاً دوربین سلفی این گوشی، در حفره نمایشگر واقع شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت آن نیز در همین نمایشگر تعبیه خواهد شد. قلب تپنده این گوشی تازه وارد، تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 خواهد بود.

دوربین سلفی دستگاه، وضوح ١۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. این در حالی است که در قاب پشتی، ریلمی از دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که حسگر تصویر اصلی این گوشی، دارای لرزشگیر اپتیکال است که این در گوشی‌های ریلمی، کم نظیر است. ریلمی GT2 به صورت پیش فرض به اندروید ١٢ و رابط کاربری RealmeUI 3 تجهیز می‌شود.

شایان ذکر است که ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. از سوی دیگر، توان شارژر به مانند نسل قبلی، ۶۵ وات خواهد بود. وزن و ضخامت این دستگاه نیز به ترتیب برابر با ١٩٩ گرم و ٨.۶ میلی متر نخواهد بود. ریلمی GT2 ممکن است دارای یک نسخه Master Edition نیز باشد.

اما در ادامه بررسی مشخصات فاش شده سری Realme GT2، به سراغ پرچمدار اصلی ریلمی برای شروع سال میلادی جدید، یعنی Realme GT2 Pro می‌رویم. این گوشی، مانند برادر کوچک‌ترش از نمایشگری با پنل AMOLED E4 استفاده خواهد کرد. اما اندازه آن به ۶.۷٢ اینچ افزایش رسیده است. همچنین رفرش ریت این نمایشگر، متغیر است و وضوح آن نیز از نوع 2K می‌باشد. همانند GT2، حسگر تشخیص اثرانگشت آن نیز درون نمایشگر است.

تراشه موجود در نسخه پرو، Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. بنابراین، ریلمی سومین برندی خواهد بود که از این تراشه پرچمدار بهره گیری می‌کند. دوربین سلفی ریلمی GT2 Pro، دارای وضوح ٣٢ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است و شامل سنسورهای ٢+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین فوق عریض ١۵٠ درجه‌ای نیز ۵٠ مگاپیکسلی است. حسگر تصویر اصلی هم مانند GT2 از لرزشگیر اپتیکال برخوردار شده است. ظرفیت باتری، شارژر، بخش ارتباطات، نرم افزار و حتی وزن این گوشی، مانند Realme GT2 است. اما ضخامت آن، به ٨.٢ میلی متر کاهش یافته است.

نظر شما در مورد مشخصات فاش شده از سری Realme GT2 چیست؟ کدام گوشی بیشتر مورد پسند شما واقع شده است؟

نوشته مشخصات سری Realme GT2 یک روز مانده به رونمایی رسمی، فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code