رندر های رسمی و مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شدند
1 min read

رندر های رسمی و مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شدند

دو روز پیش بود که در ویدئویی ماکت وان پلاس ۱۰ پرو، طراحی این گوشی هوشمند را مشخص کرد. هم اکنون اما اطلاعات رسمی تری درباره این دستگاه به بیرون درز کرده است. در حال حاضر، رندر های رسمی وان پلاس ۱۰ پرو و بسیاری از مشخصات آن فاش شده اند.

ماژول دوربین وان پلاس ۱۰ پرو شباهت زیادی به گلکسی اس ۲۱ اولترا دارد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، پرچمدار آینده وان پلاس در بیست و یکم دی ماه رسماً معرفی خواهد شد. با توجه به آنکه فاصله زیادی تا رونمایی این دستگاه نداریم، افشای شایعات متعدد درباره این گوشی هوشمند دور از انتظار نیست. رندر های رسمی وان پلاس ۱۰ پرو تصاویر و ماکتی که در گذشته فاش شده بودند را تأیید می‌کند. طراحی OnePlus 10 Pro دقیقا همان چیزی است که انتظار داشتیم.

اگر به قاب پشتی وان پلاس ۱۰ پرو نگاهی بیاندازیم، شباهت غیر قابل انکاری به Galaxy S21 Ultra دارد. دوربین های قاب پشتی سه گانه بوده و در یک قاب مربعی شکل قرار گرفته اند. نوشته Hasselblad نیز نشان گر آن است که دوربین های این تلفن هوشمند با کمک کمپانی مذکور توسعه یافته است. متاسفانه گویا این تلفن هوشمند پرچمدار تنوع رنگی چندانی ندارد. شما می‌توانید تنها در دو رنگ سبز و مشکی وان پلاس ۱۰ پرو را تهیه کنید.

رندر رسمی OnePlus 10 Pro

بیایید به سراغ مشخصات پرچمدار آینده این کمپانی خوش نام چینی برویم. صفحه نمایش OnePlus 10 Pro از پنل Super AMOLED، فناوری LTPO 2.0 و رزولوشن QHD+ یا (۱۴۴۰×۳۲۱۶) استفاده می‌کند. مطابق انتظار، این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. متاسفانه اطلاعاتی درباره نرخ تاچ سمپلینگ این تلفن هوشمند در دست نیست. همان‌طور که انتظار داشتیم، وان پلاس برای پرچمدار آینده خود یه سراغ قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رفته است. امیدواریم وان پلاس بتواند گرمای این تراشه را کنترل کند تا شاهد مشکل اورهیت نباشیم!

رندر رسمی OnePlus 10 Pro

آن‌طور که EqualLeaks فاش می‌کند، وان پلاس ۱۰ پرو از سه دوربین در قاب پشتی خود بهره مند است. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و در نهایت یک تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با توانایی زوم اپتیکال ۳ برابر است. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دوربین، مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی در پانچ هولی و در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

رندر رسمی OnePlus 10 Pro

خوشبختانه OnePlus 10 Pro در بخش باتری خوب ظاهر شده است. این دستگاه به یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز است. شارژ بی سیم این دستگاه به دلیل استاندارد های چین به ۵۰ وات محدود شده است. اما خوشبختانه فست شارژ سیمی ۸۰ واتی در این تلفن هوشمند دیده می‌شود. این تلفن هوشمند در سه نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی، ۱۲+۱۲۸ و ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. حافظه به کار گرفته شده از نوع UFS 3.1 بوده و رم ها نیز مانند سایر پرچمداران بازار از نوع LPDDR5 هستند.

ماکت OnePlus 10 Pro فاش شد + ویدئو

در بخش نرم افزار، پرچمدار وان پلاس به جدیدترین نسخه اندروید مجهز شده است. این تلفن هوشمند از رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این دستگاه، می‌توان به ضخامت ۸.۶ میلی متری، NFC، اسپیکر های دوگانه، و درگاه USB-Type C اشاره کرد.

نظر شما درباره طراحی وان پلاس ۱۰ پرو چیست؟

نوشته رندر های رسمی و مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code