تاریخ رونمایی آنر Magic V و طراحی آن مشخص شد: ٢٠ دی ١۴٠٠
1 min read

تاریخ رونمایی آنر Magic V و طراحی آن مشخص شد: ٢٠ دی ١۴٠٠

آنر روز به روز انگیزه بیشتری را برای پیشرفت کردن و شروع ماجراجویی‌های جدید، کسب می‌کند. تا به حال، آنر هیچ دستگاه منعطفی را ارائه نداده بود. حال، تاریخ رونمایی رسمی آنر Magic V مشخص شده است. همچنین طراحی رسمی این گوشی به نمایش در آمده است. در ادامه، به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

تاریخ رونمایی آنر Magic V و طراحی رسمی آن

چندی پیش، آنر اولین تیزر مربوط به گوشی منعطف خود را منتشر کرد.

تیزر رسمی گوشی تاشو Honor Magic V منتشر شد

بر اساس گزارشی از Gizmochina، آنر تأیید کرده بود که اولین گوشی هوشمند منعطف این کمپانی، Honor Magic V نام دارد. همچنین تیزرها و گزارشات زیادی از این گوشی منعطف منتشر شدند که به ما نشان دادند تاریخ رونمایی از این دستگاه، چندان دور نیست. حال، این کمپانی چینی رسماً تأیید کرده است که تاریخ رونمایی آنر Magic V، روز ٢٠ دی ١۴٠٠ و ساعت ١۵:٠٠ به وقت ایران خواهد بود.

این گوشی، برای اولین بار در بازار چین رونمایی و عرضه می‌شود. بعید می‌دانیم که Magic V روانه بازار جهانی شود. شایان ذکر است که در این روز، آنر از رابط کاربری MagicUI 6.0 خود بر پایه اندروید ١٢ پرده برداری می‌کند. آنر به جز اعلام رسمی تاریخ رونمایی گوشی منعطفش، طراحی نهایی آن را در یک پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است.

در این تصویر، شما می‌توانید طراحی قاب پشتی Honor Magic V را در رنگ نقره‌ای مشاهده کنید! همچنین در قاب پشتی این گوشی، از ماژول دوربین اصلی سه گانه مستطیلی استفاده شده است. طراحی کلی قاب پشتی این گوشی، متفاوت از آن چیزی است که در شایعات پیش بینی می‌شد.

همچنین همان طور که در پوستر رسمی این گوشی منعطف مشخص است، این گوشی با طراحی تاشوی کتابی مانند Galaxy Z Fold 3 و Huawei Mate X2 روانه بازار می‌شود و خبری از تأکید بر کارکرد عمودی دستگاه نیست. آنر Magic V با تمرکز بر کاربری با نمایشگر بزرگ توسعه یافته است. بنابراین، این دستگاه در حالت بسته، مانند یک گوشی عادی است. اما با باز کردن آن، می‌توانید از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید.

همان طور که پیش‌تر نیز تأیید شده بود، اولین گوشی منعطف آنر از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره گیری خواهد کرد. در برخی از شایعات، سایز نمایشگر داخلی این دستگاه، ٨ اینچ و سایز نمایشگر خارجی آن، ۶.۵ اینچ ذکر شده است! این نمایشگرها، بزرگ‌تر از برخی نمونه‌های موجود در رقبا هستند. احتمال می‌رود که پنل‌های نمایشگر این گوشی، توسط BOE و Visionox به صورت مشترک تأمین گردد.

در نهایت، بخش دوربین این گوشی پیشرفته‌ترین در نوع خود خواهد بود. چرا که آنر از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده می‌کند. این دستگاه، اولین محصول آنر با اندروید ١٢ و MagicUI 6.0 پیش فرض خواهد بود. به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری این دستگاه، ۵,١٠٠ میلی آمپر ساعت باشد و شارژر آن نیز توان ۶۶ واتی داشته باشد.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی، شایعات و مشخصات فاش شاه از آنر Magic V چیست؟ طراحی آن چطور است؟

نوشته تاریخ رونمایی آنر Magic V و طراحی آن مشخص شد: ٢٠ دی ١۴٠٠ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code