تیزر رسمی تاریخ رونمایی Realme 9i در کنار مشخصات و تصاویر آن منتشر شد
1 min read

تیزر رسمی تاریخ رونمایی Realme 9i در کنار مشخصات و تصاویر آن منتشر شد

چند ماهی از رونمایی رسمی سری Realme 8 می‌گذرد. همین چند وقت پیش، گوشی Realme 8i هم را با تراشه Helio G96 رونمایی کرده بود. اما ظاهراً استقبال کاربران از این گوشی بالا بوده است و به همین دلیل، تاریخ رونمایی رسمی Realme 9i مشخص شده است. شایان ذکر است که تصاویر زنده واضح این گوشی به همراه مشخصات آن نیز در اینترنت فاش شده‌اند.

تاریخ رونمایی Realme 9i، ٢٠ دی ١۴٠۰ است؛ جزئیات تکمیلی این گوشی نیز فاش شده است!

مدتی پیش، تصاویر منتسب به ریلمی 9i را تماشا کردیم.

رندر Realme 9i منتشر شد: شبیه به Realme GT Neo 2

اکنون EqualLeaks خبر داده است که گزارشات جدیدی از ریلمی 9i منتشر شده‌اند. این گوشی، یک دستگاه اقتصادی با ویژگی‌های جذاب خواهد بود. خبر خوب، این است که تاریخ رونمایی Realme 9i سرانجام به طور رسمی توسط این کمپانی زیر مجموعه اوپو مشخص شده است. این دستگاه اقتصادی و جذاب، برای اولین بار در تاریخ ١٠ ژانویه ٢٠٢٢ (٢٠ دی ١۴٠٠) معرفی خواهد شد.

رویداد رونمایی از این گوشی، در کشور ویتنام برگزار خواهد شد. نکته مهم، این است که ویتنام کشور ثروتمندی نیست و ریلمی می‌تواند فرصت‌های زیادی را با گوشی‌های اقتصادی خود در بازار موبایل ویتنام به دست بیاورد. بنابراین، منطقی است که چنین دستگاه اقتصادی در آن کشور برای اولین بار معرفی شود. اما جدا از مشخص شدن رسمی تاریخ رونمایی از Realme 9i، مشخصات تکمیلی این دستگاه به همراه تصاویر زنده با کیفیت آن انتشار یافته‌اند. بنابراین، اجازه بدهید تا در وهله اول نگاهی به این تصاویر بیندازیم.

همان طور که تماشا کردید، نمونه نهایی Realme 9i دقیقاً به همان شکلی است که در رندرهای قبلی نیز مشاهده کرده بودیم. بنابراین، افشاگران کار خود را به خوبی انجام داده‌اند و ریلمی 9i، در واقعیت نیز رگه‌های محسوسی از طراحی Realme GT Neo 2 را به ارث برده است.

زبان طراحی این گوشی، برای یک گوشی اقتصادی بسیار خوب است. به طوری که ظاهر دستگاه، کاملاً به روز است. در قاب پشتی، می‌توان ماژول دوربین اصلی سه گانه را با شکل مستطیلی‌اش مشاهده کرد. همچنین به نظر می‌رسد که جنس قاب پشتی دستگاه، از شیشه باشد؛ در حالی که فریم ریلمی 9i پلاستیکی است!

درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون هم به صورت همزمان در این گوشی حضور دارند. حسگر تشخیص اثرانگشت ریلمی 9i، بر روی فریم آن جای خوش کرده است. در قاب جلویی هم نمایشگری با حفره سمت چپ مشاهده می‌شود. در این حفره، دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

نمایشگر Realme 9i دارای اندازه ۶.۵٩ اینچی، پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. تراشه موجود در این گوشی، دارای لیتوگرافی ۶ نانومتری است و Snapdragon 680 است. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، میزبان حسگرهای تصویر ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی است. حسگر تصویر ۵٠ مگاپیکسلی موجود در این سیستم دوربین، همان ISOCELL JN1 سامسونگ است. ظرفیت باتری دستگاه، مانند قبل ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. اما توان شارژر آن، به ٣٣ وات افزایش یافته است. ما شاهد استفاده از اسپیکر استریو در این دستگاه نیز خواهیم بود.

آیا منتظر فرا رسیدن تاریخ رونمایی Realme 9i هستید؟ از نظر شما، این گوشی در چه بازه قیمتی قرار خواهد داشت؟

نوشته تیزر رسمی تاریخ رونمایی Realme 9i در کنار مشخصات و تصاویر آن منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code