اولین ایربادز بی سیم سال 2022 توسط Jabra عرضه خواهد شد
1 min read

اولین ایربادز بی سیم سال 2022 توسط Jabra عرضه خواهد شد

برند Jabra از جمله شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه صوتی است که تا کنون محصولات قدرتمندی را نیز به بازار عرضه کرده است. این روزها بازار هدفون‌های بی سیم حسابی گرم و است و کاربران نیز برای خرید این گجت‌های کوچک اما کاربردی، حسابی مشتاق هستند. بنابر اخبار منتشر شده، اولین ایربادز بی سیم سال 2022 توسط Jabra عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اولین ایربادز بی سیم سال 2022؛ حضور قدرتمند Jabra با محصولات جدید

Jabra از نظر رقابت‌ پذیری و به‌ ویژه گستردگی مجموعه ایربادز بی‌سیم خود تقریبا در صنعت صوتی بی‌ رقیب است. بنابراین جای تعجب نیست که چرا این شرکت در اواخر آگوست 2021 اقدام به عرضه ایربادز Elite 3 کرده بود. همچنین ایربادز 7 Pro و 7 Active یک جایگزین و رقیب قدرتمند دیگر برای ایرپادهای پیشرو اپل هستند.

همانطور که از نام آن پیداست، Elite 4 Active به هیچ وجه پیشرفته‌ ترین ایربادز بی‌سیم Jabra تا به امروز نیستند و به طور قابل توجهی پایین‌تر و ارزان‌تر از Elite 7 Pro با 200 دلار و Elite 85t با 230 دلار است. اما این ایربادز برای ارائه پیشرفته‌ ترین فناوری حذف نویز فعال با بودجه بسیار کم مناسب است. این هدفون‌های جدید و مناسب باشگاه، با قیمت 119.99 دلار، مقرون به صرفه‌تر از AirPods 3 غیر پرو و ​​Beats Studio Buds اپل هستند. این در حالی است که چنین هدفون‌هایی به عنوان بهترین ایربادز بی‌سیم ارزان قیمت، مستقیما در مقابل نمونه‌هایی مانند Echo Buds آمازون قرار می‌گیرند.

اولین ایربادز بی سیم سال 2022 اولین ایربادز بی سیم سال 2022 اولین ایربادز بی سیم سال 2022 اولین ایربادز بی سیم سال 2022

هنوز هیچ اشاره‌ای به Elite 4 Active در وب سایت رسمی Jabra در زمان نگارش این مقاله وجود ندارد، اگرچه ما کاملا انتظار داریم که در آینده این موضوع تغییر کند. در همین حال، آمازون گزینه آبی رنگ را به عنوان گزینه محدود خود لیست کرده است. این موضوع همچنین به این معنا است که فروش این هدفون بی‌سیم احتمالا به زودی در چند رنگ مختلف همچون مشکی و نعناعی روشن نیز آغاز خواهد شد. ظاهرا طراحی ورزشی این هدفون بی‌سیم، یک تناسب فعال و ایمن را حتی در حین شدیدترین تمرین‌ها بدون استفاده از بال‌ها یا قلاب‌های گوش که معمولا مزاحم هستند را تضمین می‌کند.

تصاویر این ایربادز ارگونومیک، بادوام، نسبتا شیک و مقاوم در برابر تعریق، آب و گرد و غبار با گواهی IP57 محافظت است. در حالی که همه منتظر هدفون‌های 6 میلی‌متری گران‌ قیمت Elite 7 Active و Elite 7 Pro هستند، اما با این حال در مقایسه با Elite 7s به نظر می‌رسد که Elite 4 Active عمر باتری و کیفیت مکالمه پایین‌تری دارد. یعنی تا 7 ساعت زمان گوش دادن بدون وقفه، 28 ساعت با در نظر گرفتن جعبه شارژ همراه را ارائه خواهد کرد.

هفت ویژگی که باعث می شود هدفون AirPods اپل را خاص جلوه دهد

به گفته phonearena، فناوری HearThrough وعده داده است که آگاهی دارندگان Elite 4 Active را افزایش دهد. درست مانند Elite 7 Active و 7 Pro، جبرا همچنین استفاده از الکسا به صورت داخلی و پخش Spotify Tab را برجسته می‌کند. همچنین قابلیت جفت شدن سریع با Google به عنوان نکات کلیدی فروش در آن گفته شده است. 120 دلار که کمتر از نصف قیمت نسخه معمولی “عادی” AirPods است، به نظر یک انتخاب مناسب خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز از هدفون‌های جدید برند Jabra خریداری خواهید کرد؟ به نظر شما ارزش خرید محصولات اپل بیشتر است یا محصولات جبرا؟

نوشته اولین ایربادز بی سیم سال 2022 توسط Jabra عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code