فروش آیفون 13 در سه ماهه تعطیلات علیرغم مشکلاتی در عرضه عالی بوده است
1 min read

فروش آیفون 13 در سه ماهه تعطیلات علیرغم مشکلاتی در عرضه عالی بوده است

در محبوبیت محصولات اپل، مخصوصا خانواده آیفون هیچ شکی نیست. فروش بسیار زیاد این محصول دوست داشتنی نشان دهنده راه و سیاست درست اپل در قبال محصولات خود است. همانطور که می‌دانید، شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی برای تولید کنندگان به همراه داشته است. اما بنابر اخبار منتشر شده، فروش آیفون 13 در سه ماهه تعطیلات علیرغم مشکلاتی که در عرضه این محصول وجود داشته، عالی بوده است. با ترنجی همراه باشید.

فروش آیفون 13 در سه ماهه تعطیلات؛ یک فروش به یاد ماندنی برای اپل

سه ماهه تعطیلات به طور کلی یک دوره خاص برای اپل است که سال به سال باعث کسب درآمد و سود بی‌نظیری برای این شرکت آمریکایی می‌شود. زیرا خانواده جدید و ارتقا یافته آیفون معمولا در زمان مناسبی برای قرار گرفتن در صدر فهرست‌های خرید کریسمس میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان عرضه می‌شوند.

در حالی که جذابیت اصلی آیفون 13 پاییز امسال شاید بیشتر از چندین محصول قبلی در یک خانواده فوق العاده موفق مشهود بود، اما بحران جهانی کمبود تراشه که تأثیر زیادی بر همه شرکت‌ها از جمله سامسونگ و اپل گذاشته بود، بسیاری از تحلیلگران را در پیش‌بینی مردد کرد. اما اعداد و ارقام بخ دست آمده نشان از فروشی فوق‌العاده و رکوردشکنی خیره کننده‌ای برای اپل دارد.

چارت فروش موبایل در اروپا از سقوط آزاد هواوی و رشد فروش اپل حکایت دارد

فروش آیفون در چین از ویوو پیشی گرفت: صدرنشینی اپل در چین!

همانطور که مشخص است، غول فناوری مستقر در کوپرتینو به نحوی موفق شده تا چالش‌های بی‌سابقه را با موفقیت پشت سر بگذارد و در بازه زمانی نامشخص اکتبر تا دسامبر 2021 را در موقعیتی قوی‌تر از آنچه که هر کسی در چند حالت پیش‌بینی می‌کرد، پایان دهد. حداقل به گفته یک تحلیلگر مالی به نقل از MacRumors و وبلاگ فیلیپ المر دویت.

نتایج عالی آیفون 13 و محصولات بعد و قبل آن

فروش آیفون 13، 13 مینی، 13 پرو و ​​13 پرو مکس که به صورت تجاری در پایان سه ماهه سوم سال گذشته در اکثر بازارهای مهم جهانی عرضه شدند، ظاهرا از مجموع 40 میلیون در سه ماهه چهارم نیز فراتر رفته است. اگر از دیدن چنین اعدادی تعجب می‌کنید، باید بگوئیم که این عدد بالاتر از همه گوشی‌های هوشمند فروخته شده توسط شرکت‌هایی مانند اوپو، هواوی یا حتی ویوو در سه ماهه چهارم 2020 است. البته این مسئله برندهای دارای رتبه پایین‌تر فروش مانند موتورولا، نوکیا یا وان پلاس را شامل نمی‌شود.

اگرچه مشخص نیست که بین اکتبر تا دسامبر 2020 چه تعداد دستگاه از سری آیفون 12 در سراسر جهان فروخته شده است، اما این رقم 40 میلیونی به عنوان یک رکورد جدید برای اپل شناخته می‌شود که با کمک مدل های قدیمی‌تر مانند آیفون 12، می تواند منجر به یک رکورد شکنی جدید شود. به طوری که رکورد کلی سایر فروشندگان در این سه ماهه مانند سامسونگ و شیائومی مورد کم توجهی قرار گرفته است. حداقل به طور موقت. پس از آن، گزارش‌های متعدد در چند ماه گذشته حاکی از آن بود که این شرکت به شدت تولید نسل‌های قبلی آیفون و همچنین آیپدهای خود را کاهش داده است تا بتواند تقاضا برای جدیدترین، بهترین و گران‌ترین گوشی‌های مجهز به سیستم عامل iOS را برطرف کند.

فروش آیفون اپل در آخرین فصل سال جاری میلادی، رتبه اول را کسب می‌کند!

آیفون های اپل پر فروش ترین گوشی هوشمند چین در دو ماه اخیر بوده اند

به گفته phonearena، تقاضای موجود در بازار هنوز هم از مجموع حدود 12 میلیون واحد عرضه شده بسیار بیشتر است. دانیل آیوز، تحلیلگر ارشد Wedbush معتقد است که تقاضای مشتریان بازهم بیشتر و بیشتر خواهند شد و آمار فروش اپل در سال 2022 را بیش از پیش افزایش می‌دهند. همچنین انتظار می‌رود کمبود قطعات سرانجام برطرف شود. در مقطعی از این سال، خانواده آیفون 13 قرار است بین ژانویه تا مارس و حتی بین آوریل تا ژوئن 2022 فروشی به شدت بالا را تجربه کنند. البته این تنها چیزی نیست که اپل می‌تواند در سال جاری و فراتر از آن منتظر آن باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اپل می‌تواند رکوردشکنی جدیدی را در فروش محصولات خود برای سال جدید تجربه کند؟

نوشته فروش آیفون 13 در سه ماهه تعطیلات علیرغم مشکلاتی در عرضه عالی بوده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code