طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی Tab A8 Lite لو رفت
1 min read

طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی Tab A8 Lite لو رفت

سامسونگ در زمینه تولید تبلت بی شک یک شرکت موفق و قدرتمند محسوب می‌شود. این موضوع را از علاقه کاربران، میزان فروش و بررسی محصولات آن می‌توان فهمید. حالا به تازگی طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی Tab A8 Lite سامسونگ لو رفته است. با ترنجی همراه باشید.

طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی Tab A8 Lite لو رفت؛ یک تبلت مقرون به صرفه جدید

به تازگی سامسونگ تبلت میان رده گلکسی تب A8 را معرفی کرده است. اکنون، یک افشای اطلاعاتی جدید در مورد گلکسی Tab A8 Lite به ما می‌گوید که از نظر فنی، این دستگاه باید یک نسخه رده پایین‌تر از Tab A8 باشد تا قیمت آن کاهش یابد. وب سایت MySmartPrice گزارش می‌دهد که این تبلت مقرون به صرفه در Safety Korea و Geekbench ظاهر شده است و این لیست‌ها برخی از اطلاعات کلیدی دستگاه را نشان می‌دهد.

لیست Safety Korea تصویری از طراحی Galaxy Tab A8 Lite را نشان می‌دهد، همچنین نتایج Geekbench اطلاعات مهمی در مورد مشخصات کلیدی این تبلت را به اشتراک می‌گذارد. انتظار می رود این تبلت در اواخر سال جاری به طور رسمی معرفی شود و انتظار می‌رود دستگاهی مقرون به صرفه باشد. این تبلت با شماره مدل SM-T270 ظاهر شده است و دارای یک دوربین تکی در پشت است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید تب A8 Lite در رنگ قهوه‌ای مسی با لوگوی سامسونگ در پشت دستگاه دیده می‌شود.

در جلوی دستگاه، صفحه نمایش دارای حاشیه‌های یکنواختی است که نسبتا زیاد هستند. اما این مسئله برای یک تبلت مقرون به صرفه قابل درک است. دوربین جلو در قاب بالایی قرار دارد. با این حال، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه دقیق نمایشگر آن وجود ندارد. گلکسی تب A8 لایت در بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است و فهرست موجود برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد. این دستگاه با یک تراشه اگزینوس 850 ظاهر شده است که بر اساس تکنولوژی 8 نانومتری ساخته شده است و باید عملکرد خوبی برای کارهای ساده و روزمره کاربران داشته باشد.

طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی Tab A8 Lite

باید توجه کرد که اگر این لیست مرتبط با A8 Lite باشد، به این معنی است که دارای پردازنده بهتری نسبت به Galaxy Tab A8 که اخیراً منتشر شده است، خواهد بود. این دستگاه با تراشه 12 نانومتری Unisoc Tiger T618 به انجام امورات مختلف می‌پردازد. با این حال، با توجه به این واقعیت که A8 Lite باید در واقع یک نسخه Lite Tab A8 باشد، این موضوع متناقض به نظر می‌رسد، بنابراین داشتن پردازنده بهتر شایعه‌ای است که باید از آن کمی دوری کرد.

یکی دیگر از اطلاعات فاش شده توسط لیست Geekbench این است که این تبلت دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود که فقط برای کارهای ساده کافی است و بهترین پشتیبانی را برای حالا مولتی تسکینگ یا فعالیت‌های سنگین ارائه نمی‌دهد. با این حال، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انتظار می‌رود این تبلت ارزان قیمت باشد، بنابراین انتظار مشخصات شگفت انگیز از آن نداشته باشید. علاوه بر این، تب A8 Lite در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیازهای 179 و 902 را کسب کرده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه اندروید 12 را به همراه OneUI 4.0 سامسونگ اجرا می‌کند.

تبلت گلکسی Tab A7 Lite با قیمت ١۵٩ یورو رسماً معرفی شد

از Tab A8 Lite چه انتظاری باید داشته باشیم؟

در مورد این تبلت مقرون به صرفه اطلاعات یا شایعات زیادی همانند دستگاه‌های پرچمدار همچون سری گلکسی S22 که تقریبا همه اطلاعات آن تا به حال فاش شده است، وجود ندارد. این موضوع بدان معناست که مشخص نیست گلکسی تب A8 لایت دارای چه مشخصات دیگری است.

تبلت گلکسی Tab A7 Lite با صفحه نمایش 8.7 اینچی TFT LCD با 3 گیگابایت رم عرضه شد. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت بود و تراشه 12 نانومتری Mediatek Helio P22T را در خود داشت. دوربین پشتی سلفی Tab A7 Lite یک سنسور 8 مگاپیکسلی تکی است و دوربین سلفی دستگاه با یک سنسور ساده 2 مگاپیکسلی عرضه شد. قابل درک است که می‌توانیم انتظار پیکربندی مشابهی برای Galaxy Tab A8 داشته باشیم.

از سوی دیگر، به گفته phonearena، خط تولید گلکسی تب اس سامسونگ نیز قرار است ارتقا یابد و شایعات حاکی از آن است که غول فناوری مستقر در کره جنوبی باید تب اس 8 را در کنار گلکسی اس 22 یا احتمالاً بعد از آن معرفی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این تبلت می‌‌تواند یک نماینده خوب برای محصولات پایین رده سامسونگ باشد؟

نوشته طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی Tab A8 Lite لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code