رونمایی Xiaomi 12 Ultra احتمالاً هیچگاه به واقعیت تبدیل نمی‌شود!
1 min read

رونمایی Xiaomi 12 Ultra احتمالاً هیچگاه به واقعیت تبدیل نمی‌شود!

سری شیائومی ١٢ فعلاً سه عضو سری، یعنی شیائومی ١٢، شیائومی ١٢ ایکس و شیائومی ١٢ پرو را داراست. بر اساس شایعات، شیائومی ١٢ اولترا قرار است پرچمدار بعدی چینی‌ها باشد. با این وجود، برخی منابع موثّق از عدم رونمایی Xiaomi 12 Ultra صحبت می‌کنند!

عدم رونمایی از Xiaomi 12 Ultra؛ جایگزینی با اعضای سری Mix 5!

دیروز در مورد تصاویر فاش شده از مدل اولیه شیائومی ١٢ اولترا صحبت کردیم.

مدل اولیه Xiaomi 12 Ultra فاش شد: ماژول دوربین غول پیکر!

به نقل از GizChina و گزارشی از Xiaomiui، امروزه شایعات زیادی از Xiaomi 12 Ultra، پرچمدار احتمالی شیائومی منتشر می‌شود. بر اساس گزارشات منتشر شده، این گوشی تا کم‌تر از دو ماه دیگر معرفی می‌شود. اما توجه داشته باشید که این امر، ممکن است هرگز به واقعیت نپیوندد. برخی از منابع موثّق، معتقد هستند که رونمایی Xiaomi 12 Ultra، تنها در حد یک رؤیا است!

این منبع نزدیک به شیائومی، می‌گوید که هرگز خبری از شیائومی ١٢ اولترا نخواهد بود‌، بلکه اعضای سری Mix 5 شیائومی قرار است جای این گوشی پرچمدار را پر کنند. این دو دستگاه، شیائومی میکس ۵ و میکس ۵ پرو خواهند بود. استدلال این منبع، به دلیل تفاوت‌های میان شماره‌های مدل فاش شده از محصولات آینده شیائومی است.

برای یادآوری، شیائومی ١٢ با اسم رمز Cupid و شماره مدل 220123C رونمایی شده است. شماره مدل نسخه پروی آن نیز 2201122C می‌باشد. از آن جایی که این دو گوشی فعلاً در چین رونمایی شده‌اند، در آخر شماره مدل آن‌ها، حرف C به چشم می‌خورد. این C، مخفف منطقه China یا چین است. اما در هنگام عرضه جهانی، حرف آخر این شماره مدل به G که حرف اول منطقه Global یا بازار جهانی است تغییر پیدا خواهد کرد. بنابراین، اکنون می‌توانید به خوبی شماره مدل گوشی‌های هر منطقه را تشخیص دهید!

اما چرا دقیقاً خبری از رونمایی Xiaomi 12 Ultra نیست؟ خب، پرچمداران شیائومی یک مخفف اسم با اعداد خاص را دارا هستند. برخی از این شاخص‌ها، L1 یا L1A و… هستند. به عنوان مثال، شیائومی ١٢ پرو دارای شاخص L2، شیائومی ١٢ دارای شاخص L3، شیائومی میکس ۵ پرو دارای شاخص L1 و میکس ۵ نیز دارای شاخص L1A است.

خب، اگر قرار بود که دستگاهی به نام شیائومی ١٢ اولترا، وجود خارجی داشته باشد، شیائومی حتماً شاخص اسمی L1 را برای این گوشی کنار می‌گذاشت و آن را برای Mix 5 Pro در نظر نمی‌گرفت! بنابراین، این منبع معتقد است که هیچ دستگاهی با نام شیائومی ١٢ اولترا، حتی مجوز هم نگرفته است. بنابراین، یک دستگاه بدون تأییدیه هم نمی‌تواند روانه بازار شود و قرار نیست شاهد وجود شیائومی ١٢ اولترا در جایی باشیم. به همین ترتیب، نتیجه گیری می‌شود که گوشی‌های سری Xiaomi Mix 5 طی فروردین ١۴٠١ روانه بازار چین خواهند شد.

با این حال، سری شیائومی ١٢ آمار فروش خیلی خوبی را به ثبت رسانده است. سه گوشی سری شیائومی ١٢ در آخرین روز سال ٢٠٢١ به بازار عرضه شدند و طی ۵ دقیقه، حدوداً ٣٠٠ میلیون دلار فروش از طریق این سری نصیب شیائومی شد! این در حالی است که سری شیائومی Mi 11 در مدت زمان مشابه فروش در چین، حدود ٢٣۶ میلیون دلار درآمد را از آن شیائومی کرده بود. بنابراین، خانواده شیائومی ١٢ برای کاربران، جذاب‌تر از نسل قبلش است.

نظر شما در مورد عدم رونمایی از Xiaomi 12 Ultra چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این حرکت شیائومی، منطقی بوده باشد؟

نوشته رونمایی Xiaomi 12 Ultra احتمالاً هیچگاه به واقعیت تبدیل نمی‌شود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code