استراتژی جدید سامسونگ با نام Tiger برای پیشی گرفتن از اپل در آمریکای شمالی
1 min read

استراتژی جدید سامسونگ با نام Tiger برای پیشی گرفتن از اپل در آمریکای شمالی

سامسونگ و اپل دو رقیب دیرینه هستند که سال‌هاست رقابتی سخت و بسیار نزدیک با هم داشته‌اند. البته این رقابت همچنان به قوت خود باقی است و حتی بیشتر از گذشته هم شده است. اما اخیرا اخباری منتشر شده است که گویا استراتژی جدید سامسونگ با نام Tiger برای پیشی گرفتن از اپل در آمریکای شمالی اتخاذ شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ با این استراتژی عزم خود را برای ربودن گوی رقابت از اپل جزم کرده است. با ترنجی همراه باشید.

استراتژی جدید سامسونگ با نام Tiger؛ برنامه سامسونگ برای شکست دادن اپل و پیشی گرفتن از آن چیست؟

شرکت کره‌ای سامسونگ استراتژی جدیدی برای افزایش فروش گوشی‌های خود در آمریکای شمالی و رسیدن به اپل دارد. طبق گزارش The Korea Herald، سامسونگ نام این طرح جدید را Tiger گذاشته است که گفته می‌شود مخفف کلمات اصلی هر 5 بخش آن است.

بر اساس این گزارش، ببر مخفف عبارت زیر است:

  • True No. 1 in all product categories (شماره 1 واقعی بودن در همه دسته بندی‌های محصولات)
  • Improve flagship market share (بهبود سهام بازار شاخص)
  • Gap between Apple (ایجاد شکاف بین اپل)
  • Expanding (گسترش دادن)
  • Record Year (سال رکورد شکنی)

تایگر مجموعه‌ای از اهدافی است که سامسونگ می‌خواهد در سال 2022 به آن‌ها دست یابد. در حالی که مشخص نیست “شماره 1 واقعی بودن” واقعا به چه معناست. اما می‌بینیم که سامسونگ نه تنها قصد دارد گوشی‌های بیشتری را بفروشد، بلکه محصولات هوشمند را در اکوسیستم محصولات خود نیز به فروش می‌رساند. در واقع، Roh Tae-moon، رئیس بخش تجربه گوشی‌های هوشمند سامسونگ گفته است که چشم انداز MX (تجربه موبایل) ما تغییر از یک فروشنده گوشی هوشمند به یک شرکت هوشمند در زمینه ارائه دستگاه‌های مختلف است.

آیا سامسونگ پرفروش‌ترین برند گوشی های هوشمند باقی خواهد ماند؟

ضخامت سامسونگ گلکسی S22 کمتر از iPhone 13 است

ما یک برند فناوری نخواهیم بود، بلکه یک برند محبوب خواهیم بود. بر اساس این گزارش، سامسونگ قصد دارد توسط نسل‌های جوان، نسبت به ارائه تجربه‌های نوآورانه برای کاربران خود اقدام کند. علاوه بر موارد ذکر شده، این گزارش همچنین می‌گوید که هدف سامسونگ برای سال 2022 افزایش فروش محصولات بیش از 600 دلار است. محصولاتی مانند گوشی‌های پرچمدار آینده این شرکت یعنی گلکسی S22 مطمئنا در همین محدوده قیمتی قرار می‌گیرند.

آیا استراتژی جدید این شرکت می‌تواند اپل را شکست دهد؟

در مورد شکاف بین اپل، حتی با وجود اینکه سامسونگ در سه ماهه سوم سال گذشته بیشترین سهم بازار را در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا داشت، سود کلی گوشی‌های هوشمند اپل همچنان بیشتر است. انتظار می‌رود گسترش کسب و کار سامسونگ نبردی در همه زمینه‌ها باشد. این شرکت همچنان به دنبال راه‌های جدیدی برای ترغیب کاربران به استفاده از گوشی‌های گلکسی خود خواهد بود. کاری که با موفقیت در بخش گوشی‌های تاشو گلکسی Z خود انجام داده است.

به گفته phonearena، بخش دیگری از هدف در حال گسترش این است که سامسونگ حضور خود را در بخش لوازم الکترونیکی نیز افزایش دهد. یکی از این بخش‌ها هدفون‌های بی‌سیم است که اپل همچنان در آن برتر از سایر رقبا است. به نظر می‌رسد سامسونگ با تحقق تمام اهداف تعیین شده خود در سال جاری می‌تواند آخرین هدف استراتژی ببر را محقق کند و سال 2022 را به یک سال رکورد شکنانه تبدیل کند.

آیفون SE 5G می‌تواند درصد زیادی از کاربران اندرویدی را به تهیه گوشی اپل ترغیب کند

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ در رقابت با اپل، با اتخاذ این سیاست جدید می‌تواند موفقیت‌های بیشتری کسب کند؟ به نظر شما، محصولات سامسونگ برای شکست محصولات اپل دقیقا به چه چیزهایی نیاز دارند؟

نوشته استراتژی جدید سامسونگ با نام Tiger برای پیشی گرفتن از اپل در آمریکای شمالی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code