گوشی های ویوو V23 5G و V23 Pro 5G با سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند
1 min read

گوشی های ویوو V23 5G و V23 Pro 5G با سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

گوشی های هوشمند ویوو V23 و V23 Pro در هند رسماً معرفی شدند. هر دو این میان رده های اندرویدی از تراشه های مدیاتک قدرت می‌گیرند و به صفحه نمایش AMOLED مجهزند. خانواده Vivo V23 شامل دو مدل V23e و V23e 5G نیز می‌شود. و هم اکنون دو گوشی گران قیمت تر به این سری از تلفن های هوشمند ویوو اضافه شده اند.

ویوو V23 5G و V23 Pro 5G با تراشه های مدیاتک در هند رونمایی شدند

ابتدا به سراغ نسخه ارزان قیمت تر، یعنی ویوو V23 5G می‌رویم. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش AMOLED ۶.۴ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر به رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز است. در بخش پردازشگر نیز، ویوو مانند تمام گوشی های هوشمند سری V23 به سراغ مدیاتک رفته است. این تلفن هوشمند به تراشه Dimensity 920 مجهز است.

در قاب پشتی این تلفن هوشمند سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز این دوربین را همراهی می‌کنند. ویوو V23e 5G به دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی مجهز است‌. این روند در V23 5G نیز دنبال شده و ارتقا یافته است. این تلفن هوشمند از دوربین سلفی دوگانه با رزولوشن های ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این مشخصات قطعا می‌تواند برای طرفداران عکس های سلفی بسیار جذاب باشد.

پوستر Vivo V23 5G

در بخش باتری به حجم ۴,۲۰۰ میلی آمپر ساعت اکتفا شده است. اما ویوو به سراغ فست شارژ قدرتمندی برای میان رده جدید خود رفته است. این دستگاه از شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد. در بخش نرم افزار نیز ویوو V23 5G کاملا به روز است. این گوشی به اندروید ۱۲ و رابط کاربری FunTouch OS 12 مجهز است. این دستگاه ضخامت ۷.۵۵ میلی متری و وزن ۱۸۱ گرمی دارد. دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای این گوشی در نظر گرفته شده است، که به ترتیب ۲۹,۹۹۰ روپیه (حدود ۴۰۳ دلار) و ۳۴,۹۹۰ روپیه (حدود ۴۷۰ دلار) قیمت دارند.

مشخصات Vivo V23 Pro 5G

اکنون به سراغ نسخه ارتقاء یافته Vivo V23 با نام ویوو V23 پرو می‌رویم. این دستگاه مانند برادر کوچک‌تر خود به صفحه نمایش AMOLED FullHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز است. اما تفاوت هایی در این بخش وجود دارد. اول آنکه V23 Pro از نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه ۶.۵۶ اینچی بهره می‌برد. دومین تفاوت نیز آن است که این گوشی از صفحه نمایشی با لبه های خمیده استفاده می‌کند که باعث جذابیت هر چه بیشتر محتوا خواهد شد.

Vivo V23 Pro

باز هم شاهد استفاده تراشه مدیاتک در این مدل هستیم. اما ویوو به سراغ یکی از قدرتمندترین تراشه های این شرکت‌ تایوانی، یعنی Dimensity 1200 رفته است. ویوو V23 Pro نیز برای دوست‌داران عکس های سلفی جذاب خواهد بود. این گوشی هوشمند نیز به دوربین سلفی دوگانه با سنسور های ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. در قاب پشتی این دستگاه باز هم شاهد سه لنز دوربین هستیم. اما اکنون سنسور دوربین اصلی رزولوشنی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. حجم باتری این دستگاه ۴,۳۰۰ میلی آمپر بوده و از فست شارژ ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

پوستر Vivo V23 Pro 5G

در بخش نرم افزار، این دستگاه نیز به رابط کاربری FunTouch OS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ مجهز است. ضخامت این تلفن هوشمند ۷.۳۶ میلی متر بوده و ۱۷۱ گرم وزن دارد. دو نسخه ۸ گیگابایت رم+۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم+۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. مطابق با گزارش EqualLeaks، حافظه ذخیره سازی و رم هر دو نسخه به ترتیب از نوع UFS 3.1 و LPDDR4X است. قیمت نسخه پایه ۳۸,۹۹۰ روپیه (حدود ۵۲۰ دلار) و قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم ۴۳,۹۹۰ روپیه (حدود ۵۹۰ دلار) است.

ویوو V23e 5G با Dimensity 810 و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره ویوو V23 5G و V23 Pro 5G چیست؟ آیا این تلفن های هوشمند با قیمت های مذکور ارزش خرید دارند یا شما رقبای موجود در این رنج قیمت را ترجیح می‌دهید؟

نوشته گوشی های ویوو V23 5G و V23 Pro 5G با سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code