شیائومی و اوپو فناوری شارژ سریع 200 واتی را به زودی تجاری می‌کنند
1 min read

شیائومی و اوپو فناوری شارژ سریع 200 واتی را به زودی تجاری می‌کنند

در گذشته، ما شاهد فناوری‌ های شارژ سریع دیوانه‌وار از برندهایی مانند Infinix بودیم که فناوری شارژ سریع 160 واتی خود را به نمایش گذاشت و از ان هم فراتر نمونه شیائومی که راه‌ حل HyperCharge 200 واتی خود را به نمایش گذاشت. در حالی که این سرعت ها دیوانه کننده بودند، به دلیل تعدادی از پیش نیازهای ایمنی کاملاً برای استفاده تجاری آماده نبودند. با این حال، اکنون افشاگر معروف چینی DigitalChatStation نشان می دهد که سرعت 200 وات ممکن است به زودی تجاری شود!

طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی و اوپو در حال حاضر در حال آزمایش راه حل شارژ سریع 200 واتی هستند. انتظار می رود این شرکت ها راه حل 200 واتی را برای استفاده تجاری به زودی به میدان رقابت بیاورند، به این معنی که ممکن است گوشی بعدی شیائومی یا اوپو را همراه با آداپتور شارژ سریع 200 واتی مشاهده کنید! یا حداقل قادر خواهید بود یک آداپتور 200 وات را جداگانه بخرید.

برای یادآوری، تست سرعت شارژ 200 واتی شیائومی برای شیائومی می 11 پرو ثابت کرد که این شارژر می‌تواند کل باتری 4000 میلی آمپری این گوشی را در کمتر از 8 دقیقه شارژ کند و فقط 44 ثانیه برای رسیدن به 10٪ و 3 دقیقه طول کشید تا به 50٪ برسد!

شیائومی و اوپو فناوری شارژ سریع 200 واتی را به زودی تجاری سازی می‌کنند

به گزارش منبع در حال حاضر، ما هیچ تایید رسمی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است این فناوری را برای استفاده تجاری ببینیم، نداریم. اما گزارش های گذشته نشان داده است که شیائومی ممکن است تولید انبوه راه حل شارژ سریع 200 واتی خود را تا سه ماهه دوم سال جاری آغاز کند.

اما در مورد اوپو، این شرکت قبلاً تولید انبوه فناوری شارژ سریع سیمی 125 واتی را آغاز کرده بود. این شرکت در حال آزمایش این فناوری با باتری‌های دو سلولی و پیاده‌سازی فناوری شارژ هوشمند با کمک تراشه‌های تشخیص ایمنی باتری است. با این حال، این شرکت ممکن است تولید انبوه راه حل 200 وات را نیز آغاز کند و به زودی شاهد آن باشیم.

از نظر شما این سرعت های شارژ دیوانه‌کننده را به زودی خواهیم دید؟ این سرعت ها تا چه حد مورد نیاز شماست؟

نوشته شیائومی و اوپو فناوری شارژ سریع 200 واتی را به زودی تجاری می‌کنند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code