گوشی مرموز هوآوی با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.78 اینچی در TENAA دیده شد
1 min read

گوشی مرموز هوآوی با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.78 اینچی در TENAA دیده شد

در دسامبر 2021، یک گوشی مرموز هوآوی با شماره مدل JLN-AL00 و پشتیبانی از اتصال 4G در پلت فرم گواهی TENAA چین مشاهده شد. لیست مشخصات این دستگاه اما در حال حاضر با تمام مشخصات آن به روز شده است. با توجه به گواهی TENAA به دنبال این مشخصات، به نظر می رسد که رونمایی Huawei JLN-AL00 نزدیک است و ممکن است در بهمن ماه در چین عرضه شود.

مشخصات گوشی مرموز هواوی

برای شروع در بخش نمایشگر، هواوی JLN-AL00 دارای یک پنل LCD بزرگ 6.78 اینچی است که وضوح 1080 × 2388 پیکسل را ارائه می دهد. لیست مشخصات نشان می دهد که این دستگاه به پنج دوربین مجهز است که قابل ذکر است که یک دوربین در جلو و یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت دارد.

به نظر می رسد یک دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتی گوشی مرموز هوآوی موجود باشد. این دستگاه قادر به فیلمبرداری 4K خواهد بود. در قسمت جلویی نیز این دستگاه از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

یک تراشه هشت هسته ای 2.4 گیگاهرتزی ناشناس به گوشی هوشمند Huawei JLN-AL00 فرمان می‌دهد که از باتری با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت انرژی خواهد گرفت. گواهی 3C این دستگاه نشان داده است که ممکن است به پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی مجهز شود.

یکی از جذابیت های مهم هوآوی JLN-AL00 این است که به وسیله سیستم عامل هارمونی راه‌اندازی و اجرا می شود. این دستگاه به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. برای امنیت و بازگشایی دستگاه، به نظر می رسد که با یک اسکنر اثر انگشت در دکمه کناری همراه خواهد بود. ابعاد این دستگاه 7.94 × 75.5 × 164.6 میلی متر و وزن آن 191 گرم است و این دستگاه را می توان در رنگ های مشکی، سفید و آبی خریداری کرد.

به گفته Gizmochina متاسفانه لیست مشخصات هواوی JLN-AL00 هنوز با تصاویر آن به روز نشده است. همچنین اطلاعاتی در مورد نام دستگاه نهایی وجود ندارد. اما از برخی مشخصات آن می‌توان حدس زد که احتمالا جایی در میان میانرده های هوآوی قرار بگیرد.

ولی برای جزئیات بیشتر از این دستگاه باید تا ماه های آینده صبر کنید. از تولیدات میانرده هوآوی استفاده می‌کنید؟

نوشته گوشی مرموز هوآوی با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.78 اینچی در TENAA دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code