تبلیغات اثربخش با رایت دیسک‌های فشرده و چاپ انواع برچسب روی آن‌ها
1 min read

تبلیغات اثربخش با رایت دیسک‌های فشرده و چاپ انواع برچسب روی آن‌ها

انتشار لوح‌های فشرده؛ یک روش سنتی ولی همچنان کاربردی

در دوره‌ای که تبلیغات در صفحات مجازی رونق گرفته است، یکی از روش‌های سنتی تبلیغات و بازاریابی وجود دارد که هنوز مورد تایید و استفاده بسیاری از آژانس‌های تبلیغاتی، شرکت‌ها و ادارات است. چاپ و رایت لوح‌های فشرده، روشی است که از آن یاد کردیم و همچنان یکی از پربازده‌ترین و ماندگارترین روش‌های تبلیغات غیرمستقیم به‌شمار می‌آید. در این مطلب با این روش سنتی ولی موثر آشنا می‌شویم.

چرا چاپ برروی CD و DVD

شاید پیش خود بگویید که امروزه استفاده از این دو نوع از وسیله اشتراک‌گذاری محتوا دیگر منسوخ شده است اما با ذکر یک مثال به شما نشان می‌دهم که هنوز استفاده تبلیغاتی از لوح‌‌های فشرده تاثیرگذار است. فرض کنید در یکسال پیش در سیمناری حضوری شرکت کرده‌اید و امروز با وجود فراموشی جزئیات سمینار نیازمند اطلاعات تماس مدرسین آن هستید. با مرور اطلاعات سمینار متوجه می‌شوید که مسئولین سمینار یک عدد دی وی دی که حاوی اطلاعات سمینار برروی دیسک آن بوده است به شما داده‌اند.

حال با مشاهده اطلاعات چاپ شده برروی لوح فشرده تصمیم می‌گیرید با مدرسین آن سمینار تماس بگیرید. در اینجا مسئولین سمینار که با چاپ اطلاعات برروی دی وی دی پیش‌بینی این روز را کرده‌اند به شما امکان برقراری تماس و دریافت خدمات از مدرسین را می‌دهند. دقیقا یکسال بعد از چاپ دی وی دی سمینار توانسته‌اند یک یا چندین مشتری به دایره مشتریان خود اضافه کنند. در مورد سی دی هم همین مثال صدق می‌کند و با چاپ سی دی نیز می‌توانید به همین اهداف برسید.

آیا چاپ برروی لوح‌های فشرده کافی است

با توجه به مثال بالا شما برای جذب مشتری و یا تبلیغ محصول و خدمات خود نیازمند قرار دادن محتوا درون لوح‌‍‌های فشرده خود هستید تا کاربر پس از دیدن محتوای سودمند و مرتبط داخل لوح فشرده شما، تصمیم به برقراری ارتباط با شما بگیرد. پس برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر محصول خود شما نیازمند رایت سی دی و یا رایت دی وی دی های خود هستید.

آیا چاپ و رایت لوح فشرده فقط برای تبلیغات است؟

یکی از پرکاربردترین استفاده‌های چاپ و رایت لوح‌های فشرده برای تبلیغات شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است اما باید توجه داشت که استفاده‌های فراوانی از لوح‌های فشرده می‌شود. شما می‌توانید محصولات خود را در بستر لوح‌های فشرده نیز به‌فروش برسانید و برای این کار نیازمند ظاهری یکدست برای لوح‌های فشرده خود هستید.

بهترین خدمات چاپ و رایت لوح‌های فشرده را از کجا دریافت کنیم؟

با توجه به حساسیت و تخصصی بودن حوزه چاپ، مخصوصا چاپ برروی انواع سی دی و دی وی دی پیشنهاد می‌شود برای چاپ CD و یا چاپ DVD های مورد نظر خود به کارشناسان این حوزه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

برای این کار شما نیازمند رایت CD و رایت DVD های خود به صورت جذاب و با کیفیت بالا و همچنین چاپ برروی این لوح‌های فشرده توسط یک مرکز چاپ مناسب و با سابقه می‌باشید. مرکز چاپ لاوین به عنوان مجری چاپ و رایت انواع لوح‌های فشرده مانند سی دی و دی وی دی می‌تواند شما را در هرچه بهتر شدن تبلیغات و یا محصولات خود در قالب لوح‌های فشرده کمک کند.

نوشته تبلیغات اثربخش با رایت دیسک‌های فشرده و چاپ انواع برچسب روی آن‌ها اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code