اوپو A36 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد
1 min read

اوپو A36 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

امروز اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود در چین رونمایی کرد. با آنکه برخی از تلفن های هوشمند مقرون به صرفه نیز به تراشه 5G مجهز شدند، اما اوپو A36 از چیپست 4G اسنپدراگون ۶۸۰ برای تأمین توان پردازشی خود استفاده می‌کند.

اوپو A36 از یک نمایشگر ۹۰ هرتزی HD بهره مند است

اوپو A36 از یک صفحه نمایش LCD ۶.۵۶ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی بهره می‌برد. تا به اینجا مشخصات مذکور برای یک گوشی مقرون به صرفه بسیار جذاب است. اما متاسفانه تنها به رزولوشن HD+ برای این نمایشگر اکتفا شده است.

Oppo A36

مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی، دوربین سلفی اوپو A36 درون یک پانچ هول و در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. سنسور به کار گرفته شده در این دوربین رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. دو لنز دوربین در ماژول مستطیل شکل موجود در قاب پشتی Oppo A36 دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و از گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره مند است. دوربین دوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد.

Oppo A36

همان‌طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، اوپو در به کارگیری حافظه رم و حافظه ذخیره سازی سخاوتمندانه عمل کرده است. برای جدیدترین محصول اقتصادی این شرکت ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. با وجود حافظه ذخیره سازی زیاد، اما همچنان امکان پشتیبانی از کارت MicroSD برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

Oppo A36

اوپو A36 اما چندان در بخش نرم افزار به روز نیست. این تلفن هوشمند از رابط کاربری ColorOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. اما متاسفانه Oppo A36 تنها از شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. دو رنگ آبی و مشکی برای این تلفن هوشمند مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. این دستگاه با قیمت ۱,۵۹۹ یوان (معادل ۲۵۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. هم اکنون امکان پیش سفارش این گوشی با قیمت کمتر نیز وجود دارد، اما فروش آن به طور رسمی از ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) آغاز می‌شود.

اوپو A96 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در چین رونمایی شد

نظر شما درباره گوشی هوشمند اقتصادی جدید اوپو چیست؟

نوشته اوپو A36 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code