طراحی سامسونگ گلکسی S22 Plus چطور خواهد بود؟
1 min read

طراحی سامسونگ گلکسی S22 Plus چطور خواهد بود؟

با توجه به حجم عظیم شایعات اخیر تقریبا ما پاسخ پرسش بالا را می دانیم، نه؟ با این حال با انتشار رندرهای جدید منتسب به سامسونگ گلکسی S22 Plus باید گفت که دانسته های ما تایید می شود.

طراحی گلکسی S22 Plus

قبل از عرضه رسمی توسط سامسونگ، رندرهای جدید و مشخصات سخت افزاری سامسونگ Galaxy S22 Plus را برای شما آماده کرده ایم. می دانیم که سامسونگ به زودی گوشی های هوشمند سری Galaxy S22 را عرضه خواهد کرد.

طبق گزارش ها و انتظاراتی که داریم، این مجموعه شامل گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود. ما درباره عضو میانی این خانواده صحبت خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی S22 Plus

همانطور که در رندرهای بالا مشاهده می شود این چیزی است که سامسونگ Galaxy S22 Plus خواهد بود. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی تکی درون سوراخ نمایشگر و حاشیه های باریک یکنواخت در اطراف نمایشگر خواهد بود. دکمه پاور و دکمه های افزایش و کاهش صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

به نظر می رسد این دستگاه به دلیل بخش های پلاستیکی مربوط به پوشش آنتن که در کناره های آن می بینیم، شاسی فلزی دارد. در پشت، سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین اصلی سه گانه و فلاش LED است که در سمت راست ماژول عمودی دوربین قرار دارد. همچنین می‌توانیم لوگوی سامسونگ را که به‌طور ظریفی در پایین قسمت پشت دستگاه قرار داده شده است ببینیم.

علاوه بر این باید گفت که برخلاف شایعات قبلی، سامسونگ گلکسی S22 پلاس با پردازنده Exynos 2200 در بازار اروپا عرضه خواهد شد. دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی در گلکسی اس ۲۲ پلاس و مدل پایه دارای فناوری Adaptive Pixel است که برای حالت های خاص عکاسی زیر الزامی است:

حالت عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی با نام Remosiac Mode

۲- حالت عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی با ادغام پیکسل ها یا Nonabinning

همچنین تصاویر به صورت 12 بیتی ثبت می شود.

نمایشگر سامسونگ Galaxy S22 پلاس دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت و رفرش ریت تطبیقی ​​خواهد بود. در حالی که سامسونگ گلکسی اس 22 دارای وزن 167 گرمی خواهد بود، سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس کمی سنگین تر بوده و 195 گرم است. سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با وزن 228 گرم سنگین‌ترین گوشی سامسونگ در این خانواده خواهد بود.

در نهایت، سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی از طریق درگاه شارژ USB Type-C خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مدل پلاس در خانواده Galaxy S22 بتواند موفق تر از همتای خود در نسل قبلی باشد؟

نوشته طراحی سامسونگ گلکسی S22 Plus چطور خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code