فروش اینترنتی تجهیزات شبکه، ویپ و سانترال
1 min read

فروش اینترنتی تجهیزات شبکه، ویپ و سانترال

به دلیل تاثیر کیفیت ارتباط کارمندان مرکز تماس بر میزان بازدهی یک سازمان، مدیریت عملکرد کارمندان مرکز تماس یکی از دغدغه مدیران و صاحبان کسب و کار شده است.

در واقع اهمیت کیفیت عملکرد کارمندان مرکز تماس به دلیل میزان تاثیر گذاری آن ها بر روی بازدهی سازمان، سبب شده است تا تکنولوژی‌ها و تجهیزات جدید طراحی و تولید شود. به دلیل تفاوت سطح انتظارات کارمندان و مدیران، تجهیزات مخابراتی شامل تجهیزات ویپvoip ، سانترال ، تلفن سانترال، تلفن ویپ ، گیت وی ویپ و دیگر تجهیزات و لوازم جانبی در انواع مختلف، طراحی ، تولید و در بازار عرضه شده اند. در ادامه سعی کرده ایم به بررسی قابلیت ها و سطح عملکرد تجهیزات مخابراتی تحت شبکه و آنالوگ بپردازیم. این مقاله به شما کمک می کند تا با آگاهی برای خرید کالا مناسب تصمیم بگیرید.

راه اندازی مرکز تماس شبکه با تجهیزات ویپ

با گسترش شبکه جهانی اینترنت، امکان برقراری ارتباط میان کاربران در تمام دنیا ایجاد شده است. سازمان های بزرگ و در حال توسعه برای برقراری ارتباط در سرتا سر جهان ، به تجهیزات مخابراتی تحت شبکه نیاز داشتند که به همین دلیل برای راه اندازی و پیاده سازی مراکز تماس در بستر IP تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب تجهیزات شبکه معمولا توسط متخصصان فنی انجام می شود تا مرکز تماس با توجه به انتظارات کارمندان و مدیران سازمان طراحی و پیاده سازی شوند. تجهیزات شبکه ویپ از جمله دیگر موارد ضروری جهت راه اندازی سیستم مرکز تماس تحت شبکه به شمار می آید. ویپ یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در بستر IP است. در واقع سیستم ویپ علاوه بر اینکه امکان برقراری ارتباط در سطح شبکه جهانی اینترنت را برای سازمان ها فراهم می کند، کیفیت صدا ، تصویر و به طور کلی داده هایی که ارسال یا دریافت می شود را بالا می برد. با استفاده از این تکنولوژی امکان برقراری تماس های تصویری با استفاده از اینترنت در مرکز تماس ایجاد می شود.

تلفن ویپ چیست؟

تلفن ویپ از تجهیزات مخابراتی است که در سیستم های تحت شبکه ویپ کاربرد دارد. این دستگاه های تلفن تنها قابلیت اتصال به مرکز تلفن های سانترال ویپ را دارند. تلفن های ویپ در انواع گوناگونی طراحی و تولید شده اند. توسط این دستگاه های تلفن تمام اطلاعات صوتی و تصویری به صورت آنالوگ از خطوط مخابراتی دریافت می شوند و به اطلاعات دیجیتالی تبدیل می شوند. به دلیل اینکه تمام اطلاعات خروجی از این دسته تلفن ها به صورت دیجیتالی است، کیفیت صوت و تصویر بالایی را ارائه می دهند.

گیت وی ویپ چیست؟

گیت وی ویپ برای اتصال تلفن های آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع گیت وی ویپ سبب کاهش هزینه سازمان در خرید تلفن های ویپ می شود. در صورتی که مدیران سازمان تصمیم به توسعه مرکز تماس و استفاده از تجهیزات ویپ و تحت شبکه را داشته باشند، گیت وی ویپ می تواند به عنوان یک رابط میان تلفن های سانترال آنالوگ و سیستم مرکز تماس تحت شبکه عمل کند تا با کمترین هزینه امکان اتصال دستگاه های تلفن آنالوگ را ایجاد کنند.

نقش مرکز تلفن سانترال در مرکز تماس

از جمله تجهیزات مخابراتی ، مرکز تلفن های سانترال است که با ظرفیت و قابلیت های بالا امکان استفاده کاربران از انواع خدمات مورد نیاز را ایجاد کرده است. سازمان ها با توجه به نیازمندی های خود، انتظارات متفاوتی از تجهیزات سانترال دارند. دریافت مشاوره از متخصصان و کارشناسان در نمایندگی های معتبر جهت بررسی سطح انتظارات سازمان برای انتخاب کالای مناسب به کاربران کمک می کند. فروشگاه های معتبر تجهیزات مخابراتی که خدمات فروش اینترنتی تجهیزات شبکه ، ویپ و سانترال را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهند باید در مورد انواع تجهیزات مخابراتی ، شیوه نصب و میزان سازگاری آن ها با دیگر تجهیزات اطلاعات کافی را داشته باشند.

انتخاب تلفن سانترال سازگار با مرکز تلفن

اساسا مراکز تماس برای افزایش کیفیت مکالمات در سازمان ها طراحی شده اند بنابراین دستگاه های تلفن به عنوان ضروری ترین تجهیزات مخابراتی در هر سازمانی به شمار می آیند. تلفن هایی که قابلیت اتصال به مرکز تلفن را پیشتیبانی می کنند، به عنوان تلفن سانترال شناخته می شوند. در میان این محصولات برخی به عنوان تلفن های مدیریتی طراحی شده اند که قابلیت برنامه ریزی مرکز تلفن را دارند. به طور کلی دستگاه های تلفن سانترال شامل دفترچه تلفن و کنسول جهت ذخیره شماره تلفن های پرتکرار، امکان شماره گیری مجدد ، HOLD و انتقال تماس می باشند که تمام قابلیت ها در صورت اتصال تلفن به دستگاه سانترال ارائه می شود.

انواع کارت سانترال پاناسونیک

مرکز تلفن های سانترال در واقع باکس هایی هستند برای افزودن کارت های سانترال که هر کدام قابلیت هایی را پشتیبانی می کنند. تعداد کارت های ورودی که بر روی هر مرکز تلفن نصب می شود، با یکدیگر متفاوت است. در صورتی که ظرفیت کارت های ورودی بر روی مرکز تلفن تمام شود با ارتقاء دستگاه سانترال باکس امکان افزودن کارت های بیشتر فراهم خواهد شد. از جمله رایج ترین کارت های سانترال، کارت تلفن های داخلی و شهری هستند که امکان افزایش خطوط شهری و داخلی را ایجاد می کنند. تمام سازمان هایی که از خطوط PRI (4 یا 5 رقمی) برای سهولت برقراری ارتباط کاربران استفاده می کنند، به تجهیزات مخابراتی سانترال از جمله کارت های سانترال جهت راه اندازی این خطوط نیاز دارند. دیگر مزایای کارت سانترال امکان اعمال Caller ID ، منشی تلفن ، اتصال به نرم افزار CRM و دیگر قابلیت ها ، توسط کارت سانترال است.

راه اندازی مرکز تماس هوشمند

در میان تمام فروشگاه های آنلاین که به صورت تخصصی یا عام، تجهیزات مخابراتی را به فروش می رساند، فروشگاه هایی که نمایندگی محصولات مخابراتی برند پاناسونیک را پشتیبانی می کنند، در اولویت قرار دارند. فروشگاه آنلاین آی پی سورنا (ipsorena.com) به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر پاناسونیک تمام محصولات این برند را به همراه ضمانت‌نامه ارائه می دهد. خدمات نصب و خدمات مشاوره های فروش توسط متخصصان مجرب برای تمام مراجعین ایجاد شده است.

نوشته فروش اینترنتی تجهیزات شبکه، ویپ و سانترال اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code