چگونه ویزای کار کانادا را بگیریم؟
1 min read

چگونه ویزای کار کانادا را بگیریم؟

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال دریافت ویزای کار کانادا هستید ولی از جزییات و راه های دریافت آن اطلاع کافی ندارید، یا اگر می‌خواهید در رابطه با پیدا کردن شغل در کانادا برای دریافت ویزای کاری کانادا اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا اینکه می‌خواهید بدانید به چه شکلی می‌توانید برای دریافت اقامت و یا مهاجرت کاری از دعوتنامه کارفرمای کانادایی استفاده کنید، با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با نحوه دریافت ویزای کار کانادا و استفاده از خدمات مهاجرتی کانادا را به دست آورید.

مزایای استفاده از ویزای کار کانادا چیست؟

کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای حال حاضر جهان است و لازم به ذکر است که یکی از بهترین و ساده ترین راه های مهاجرت به این کشور نیز دریافت ویزای کاری کانادا است. با توجه به خدمات مهاجرتی کانادا و وضعیت اقتصادی، رفاهی و فرهنگی بسیار مطلوب و سطح بالای این کشور و همچنین جمعیت نسبتا کم آن، کشور کانادا سالانه پذیرای حدود 3000 متقاضی نیروی کار است.

مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کاری توسط افراد کارآفرین و افراد دارای تخصص و مهارت روش به نسبت آسان تری از دیگر روش های دریافت اقامت است چرا که در حال حاضر این کشور با توجه به سیاست های اتخاذ شده نیاز به نیروی کار ماهر دارد. دولت کانادا نیز با توجه به این مسئله توانسته ملزومات ایجاد کسب و کار جدید را برای افراد مهاجر امکان پذیر کند تا به این وسیله بتواند رقابت را در جای جای کشور خود ایجاد نماید. هلدینگ مهاجرتی ویستا مشاور رسمی کاریابی بین الملل با همراه داشتن مجوزات رسمی از زمان اقدام به دریافت ویزای کار کانادا در کنار شما خواهد بود. کارشناسان مهاجرت این هلدینگ با انجام خدمات مهاجرتی کانادا به صورت تمام و کمال خیال شما را از بابت کاهش هزینه های مورد نیاز و دریافت بهترین موقعیت های کاری موجود و متناسب با استعداد های شما راحت خواهند نمود.

مزایای استفاده از این ویزا برای دریافت اقامت این کشور زیادند اما برای نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1- وجود امنیت بالا در این کشور به طوری که می‌توان گفت کشور کانادا کمترین نرخ جرم و جنایت را در سال های اخیر داشته است.
  2. 2- حمایت بسیار خوب دولت و بنگاه های اقتصادی از مهاجران متخصص برای شروع کسب و کار خود
  3. 3- فراهم بودن زندگی ایده آل و بسیار با کیفیت در این کشور
  4. 4- داشتن یکی از بالاترین نرخ های نوآوری در صنعت و شکوفایی در مقایسه با دیگر کشور های پیشرفته جهان
  5. 5- پایین تر بودن مالیات و هزینه های جانبی راه اندازی کسب و کار های نو برای مهاجران ماهر و متخصص
  6. 6- وجود سطح خدمات رفاهی بالا و وضعیت اقتصادی مطلوب و رو به پیشرفت در این کشور

بررسی معایب دریافت ویزای کار کانادا

در حالت کلی دریافت ویزای کاری کادانا هیچ معایبی را برای فرد به همراه ندارد اما برخی از موارد در نهایت می‌تواند بر روی شیوه و نوع زندگی فرد تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال شرایط آب و هوایی یک از مشکلاتی است که عموم مهاجران با آن روبرو هستند اما پس از مدتی بر طبق عادت، شرایط برای شما بسیار ساده تر خواهد بود.

اگر به دنبال مناسب ترین مکان برای سکونت و کار هستید ما به شما شهر ونکوور را پیشنهاد می‌کنیم. این شهر از نظر شرایط آب و هوایی یکی از بهترین شهر های کانادا است. یکی دیگر از معایب دریافت اقامت در کانادا، فاصله زیاد این کشور با ایران است! اگر شما قصد بازگشت ندارید و یا علاقه دارید برای مدتی طولانی در کانادا سکونت داشته باشید این موضوع قابل نادیده گرفتن است.

در سال 2022 شرایط دریافت ویزای کار کانادا چه است؟

با‌توجه به مزایایی که ذکر شد لازم است بدانید که هر سال تعداد زیادی از افراد برای دریافت خدمات مهاجرتی کانادا و دریافت اقامت در این کشور اقدام می‌کنند و تعداد زیادی از آنان نیز موفق به مهاجرت به این کشور می‌شوند که درصدی از این مهاجران نیز از روش دریافت ویزای کار کانادا و یا دریافت دعوت نامه کاری از کارفرمای کانادایی اقدام به دریافت اقامت می‌کنند.

در کشور عزیزمان نیز دریافت ویزای کار کانادا از محبوب ترین و پر متقاضی ترین روش های دریافت ویزای کار کانادا است. این نحوه دریافت ویزا نیز مانند روش های دیگر مراحل خود را دارد و در حالت کلی برای مهاجرت کاری و دریافت ویزای کار کانادا دو روش اصلی وجود دارد. روش اول استفاده از روش Skill Worker یا نیروی کار متخصص است و روش دوم همه داشتن Job Offer یا همان پیشنهاد کاری از سمت کارفرمای کانادایی است.با سرچ کلمه دریافت اقامت از طریق جاب آفر ویستا در شروع کار اطلاعات خود را کامل کنید و بعد اقدامات لازم را انجام دهید.

روش های دریافت ویزای کار کانادا

اگر متقاضی دریافت این ویزا هستید باید بدانید که دریافت این ویزا کاملا بسته به دریافت امتیازات کافی از لحاظ دانش زبانی، سابقه کاری، تحصیلات، سن و بسیاری دیگر از فاکتورها است اما به طور کلی متقاضیان دریافت ویزای کاری براساس میزان توانایی‌ها و مهارت هایی که دارند مورد ارزیابی و دریافت نمره قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است که به تمامی افرادی که متقاضی مهاجرت کاری و دریافت ویزای کاری کانادا هستند در طول زمانی که کارهای مرتبط با اخذ ویزا را انجام می‌دهند اجازه زندگی موقت در کشور کانادا اعطا می‌شود تا بتوانند در زمان انجام فعالیت های مرتبط با دریافت ویزای کاری، مانند یک شهروند از خدمات ارائه شده در این کشور استفاده نمایند. به طور کلی روش های مهاجرت از طریق دریافت ویزای کار به موارد مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه برخی از آن‌ها را بیشتر توضیح خواهیم داد. اما برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا دریافت راهنمایی در این خصوص و در خصوص خدمات مهاجرتی کانادا می‌توانید با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی ویستا در ارتباط باشید.

دریافت ویزای کار کانادا با استفاده از روش Express Entry

کسانی که می‌خواهند اقامت کاری در کشور کانادا داشته باشند می‌توانند از این روش اقدام نمایند. در این روش افراد و متقاضیان دریافت Express Entry باید در یک سیستم امتیاز بندی قرار بگیرند و براساس یک سری فاکتورها امتیاز بندی شوند و در صورت اخذ صلاحیت از سمت دولت برای کار در کانادا دعوت شوند.اگر مشتاق این روش جهت مهاجرت هستید روش های اقامتی از طریق ویزای اکسپرس اینتری کانادا می تواند مفید باشد و دید وسیع تری نسبت به ویزای کاری به شما دهد. این فاکتورها می‌توانند متفاوت باشند اما به طور کلی و عمومی موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • • سطح تحصیلات متقاضی
  • • سطح زبان متقاضی
  • • سن متقاضی
  • • ملیت متقاضی
  • • جزییات شرح داده شده در رابطه با شغل پیشنهادی

دریافت ویزای کار کانادا به شیوه برنامه کوتاه مدت

در این روش فرد متقاضی برای دریافت اقامت نیاز به در دست داشتن پیشنهاد کار و یا اجازه کار از سمت یک کارفرمای کانادایی دارد. درخواست ویزای کار کانادا از این روش نیازمند گذراندن دو مرحله است که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. 1- ارائه دادن مجوز استخدام که از طرف کارفرمای کانادایی پیشنهاد شده
  2. 2- گذراندن مراحل مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار کانادا توسط متقاضی

هزینه دریافت ویزای کار کانادا چه مقداری است؟

هزینه دریافت ویزای کار کانادا بسته به نوع ویزای کاری دارد و می‌تواند با توجه به عواملی مانند میزان تخصص فرد، میزان تخصص مورد نیاز شغل، دوره های گذرانده شده توسط فر، ردیف شغلی ، هزینه های بررسی مدارک در سفارت، هزینه انگشت نگاری، هزینه های مرتبط با وکیل و… می‌تواند بسیار مختلف باشد.

بهترین خدمات مهاجرتی کانادا را از کجا دریافت کنیم؟

می‌توانید با استفاده از کارشناسان خبره و با سابقه هلدینگ مهاجرتی ویستا، بهترین خدمات مهاجرتی کانادا را در خصوص هر نوع از روش های مهاجرتی از جمله روش دریافت ویزای کار کانادا را تجربه نمایید. این موسسه با داشتن سابقه ای در حدود 23 سال می‌تواند بهترین خدمات را با بهترین امکانات در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار دهد.

نوشته چگونه ویزای کار کانادا را بگیریم؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code