ویوو ممکن است پرچمداران آینده خود را NEX X Note و NEX X Fold نام‌گذاری کند
1 min read

ویوو ممکن است پرچمداران آینده خود را NEX X Note و NEX X Fold نام‌گذاری کند

سال گذشته، اولین سرنخ‌ها در مورد اولین گوشی هوشمند تاشو ویوو به بیرون درز کرد و پس از آن مشخص شد که این دستگاه به‌عنوان بخشی از گوشی‌های هوشمند سری NEX این برند به‌فروش خواهد رسید. چندی پیش نیز شماری از مشخصات مرتبط با باتری و توان شارژ گوشی تاشو آینده ویوو منتشر شد. حال، یک افشاگر به‌تازگی ادعا کرده است که گوشی پرچمداری که پیش از این با عنوان NEX 5 از آن یاد می‌شد، درواقع NEX X Note نام داشته و گوشی تاشو ویوو نیز، NEX X Fold نامیده خواهد شد.

ویوو NEX X Note و NEX X Fold

هر دو دستگاه ذکرشده جدید، عضوی از سری پرچمدار NEX ویوو خواهند بود. به‌گفته‌ی Digital Chat Station، درحالی‌که NEX X Fold یک «گوشی هوشمند تاشو رده‌بالا» می‌باشد، NEX X Note یک «گوشی استاندارد اما با نمایشگر بزرگ 7 اینچی» خواهد بود.

اطلاعات زیادی در مورد این دو عضو جدید خانواده نکس ویوو در دسترس نیست، اما از آنجایی‌که یکی از آن‌ها، NEX X Note نام‌گذاری شده و صفحه‌نمایش غیرعادی بزرگی دارد، ممکن است به‌همراه یک قلم مشابه با S Pen سامسونگ عرضه شود.

ویوو NEX X Note و NEX X Fold

در مورد NEX X Fold، یک افشاگر پیش‌تر ادعا کرده بود که باتری آن 4600 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی می‌باشد. این مورد اگرچه سریع‌ترین توان شارژ در گوشی‌های هوشمند نیست، اما درحال‌حاضر از تمامی گوشی‌های تاشوی موجود در بازار سریع‌تر است. برای مثال OPPO Find N را درنظر بگیرید که باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی آن تنها با توان 33 وات شارژ می‌شود.

جدا از سری NEX، ویوو درحال آماده‌سازی برای عرضه سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خانواده X خود با عنوان vivo X80 نیز می‌باشد که ممکن است از چهار مدل X80 SE ،X80 ،X80 Pro و +X80 Pro تشکیل شده باشند.

نظر شما درباره گوشی‌های پرچمدار آینده کمپانی Vivo با نام احتمالی NEX X Note و NEX X Fold چیست؟

نوشته ویوو ممکن است پرچمداران آینده خود را NEX X Note و NEX X Fold نام‌گذاری کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code