سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو در تصاویر شماتیک آن بسیار بزرگ‌تر از رندرهای اولیه است
1 min read

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو در تصاویر شماتیک آن بسیار بزرگ‌تر از رندرهای اولیه است

شایعات زیادی در مورد تغییرات طراحی آیفون 14 امسال اپل به‌خصوص در مورد ناچ صفحه آن وجود دارد. درحالی‌که گزارش‌های اولیه بیان می‌کرد که این بریدگی کاملاً به‌نفع طراحی جدید سوراخ نمایشگر حذف خواهد شد؛ انتشار تصاویر شماتیک جدید آیفون 14 پرو نشان می‌دهد که ابعاد این قسمت که شامل دو سوراخ دایره و کپسولی‌شکل است، درحقیقت بسیار بزرگ‌تر از رندرهای اولیه و تصورات پیشین ما از این دستگاه خواهد بود.

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو

طرح شماتیک جدیدی که به‌تازگی در Weibo منتشر شده است، ادعا می‌کند که نگاه دقیق‌تری به تغییر طراحی آیفون 14 پرو ارائه کرده و اندازه واقعی سوراخ نمایشگر دایره و کپسولی‌شکل آن را نشان می‌دهد.

تصویر اصلی مطلب توسط یکی از کاربران Weibo ارسال شده است که شماتیک دقیق‌تری از آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را نشان می‌دهد. این پست همچنین در یک ویدیوی یوتیوب منتشرشده در روز شنبه توسط Jon Prosser به‌اشتراک گذاشته شد که وی ادعا می‌کند “به‌طور مستقل توانسته است تأیید کند” که این شماتیک، واقعی بوده و دقیقاً نشان‌دهنده طرحی است که اپل در آینده استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که توسط Apple Track نیز اشاره شده است، کاری که اپل در اینجا انجام می‌دهد این است که “قطعات ناچ صفحه را حفظ کرده و آن‌ها را مستقیماً در صفحه‌نمایش اعمال خواهد کرد. درحقیقت این شرکت مناطق اضافی که شامل دوربین یا سنسور نمی‌شود را حذف می‌کند.” درحالی‌که این تغییر مطمئناً بحث‌برانگیز خواهد بود، ازنظر تئوری باید کمتر از ناچ صفحه مزاحمت ایجاد کند.

برنامه‌های اپل برای طراحی سوراخ + کپسول اولین بار در اوایل سال جاری توسط راس یانگ، تحلیلگر معتبر مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر گزارش شد. این گزارش با گزارش‌های پیشین که بیان می‌کردند اپل درحال برنامه‌ریزی برای استفاده از طراحی ساده سوراخ نمایشگر مشابه با بسیاری از سازندگان اندرویدی می‌باشد، در تضاد است.

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو

طبق گزارش‌ها، سری آیفون 14 در دو اندازه صفحه‌نمایش مختلف عرضه خواهد شد: 6.1 اینچ و 6.7 اینچ. انتظار می‌رود که اپل انواع استاندارد و پرو را در هر دو اندازه نمایشگر عرضه کند که می‌تواند ترکیبی شبیه به آیفون 14 و آیفون 14 مکس، سپس آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس باشد.

یکی از موارد مهمی که باید درنظر داشته باشید این است که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تنها دو آیفونی هستند که انتظار می‌رود این طراحی جدید سوراخ + کپسول را داشته باشند و دو مدل دیگر حداقل یک سال دیگر ناچ صفحه را حفظ خواهند کرد.

شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 پرو از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود که شباهت‌های زیادی به آیفون 4 اپل دارد. این شامل مواردی مانند دکمه‌های گرد تنظیم صدا، طراحی شیشه‌ای یک‌دست پنل پشتی، شاسی ساخته‌شده از تیتانیوم و طراحی کلی ضخیم‌تر است که منجر به حذف برآمدگی دوربین می‌شود.

انتظار می‌رود سری آیفون 14 اپل به‌صورت رسمی در شهریورماه رونمایی شود. مثل همیشه، ما انتظار داریم که شایعات در ماه‌های منتهی‌به تاریخ رونمایی رسمی، بیشتر موردتوجه قرار گیرند.

دیدگاه شما پیرامون طراحی آیفون 14 پرو اپل و ابعاد بزرگ‌تر سوراخ + کپسول نمایشگر آن نسبت‌به تصورات پیشین ما از این گوشی چیست؟

نوشته سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو در تصاویر شماتیک آن بسیار بزرگ‌تر از رندرهای اولیه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code