آپدیت جدید Google Meet قابلیت‌های صوتی مهمی را اضافه می‌کند
1 min read

آپدیت جدید Google Meet قابلیت‌های صوتی مهمی را اضافه می‌کند

گوگل در زمینه ارائه نرم‌افزارهای ارتباطی به شکل عجیبی توانمند و با تجربه است. تجارب و تخصص این شرکت در یک حوزه به سایر حوزه‌های مختلف نیز معمولا راه پیدا کرده و آن پلتفرم یا سیستم را غنی‌تر از هر زمانی خواهد کرد. در این مورد، بنابر اخبار منتشر شده، آپدیت جدید Google Meet قابلیت‌های صوتی مهمی را اضافه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید Google Meet چه تغییراتی را به دنبال خواهد داشت؟

برنامه Google Meet شرکت گوگل در این هفته یک آپدیت کوچک و در عین حال مهم دریافت می‌کند که قابلیت‌های حذف نویز را به برنامه می‌افزاید. این ویژگی جدید از امروز برای همه کاربران این پلتفرم در دسترس است و برای بهره‌مندی از قابلیت حذف نویز، نیازی به انجام هیچ‌ گونه تغییری در تنظیمات برنامه نیست.

اگر کاربران Google گوگل میت با استفاده از هر دستگاه سخت افزاری به یک جلسه بپیوندند، می‌توانند از قابلیت حذف نویز استفاده کنند. همچنین، این ویژگی برای نسخه Google Workspace سازمان‌ دهنده جلسات نیز در دسترس است. ذکر این نکته ضروری است که اگر کاربری به قابلیت حذف نویز دسترسی داشته باشد، این ویژگی بدون توجه به اینکه سازمان‌ دهنده جلسه دارای حذف نویز باشد یا خیر، در تمام جلسات فعال خواهد بود.

به گفته وب سایت خبری PhoneArena، حساب‌های Google Workspace که به‌طور پیش‌فرض برای سازمان‌هایشان در جلسات با سایر افراد خارج از خانه، حذف نویز را فعال کرده‌اند، می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند، اما فقط در طول آن جلسه می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

ویژگی جدید به طور پیش‌فرض برای حساب‌های Google Workspace Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Enterprise Standard، Frontline، Enterprise Plus و Workspace Individual Subscriber فعال است. با این حال، قابلیت حذف نویز به طور پیش‌فرض برای حساب‌های Education Plus و Teaching and Learning Upgrade روشن نخواهد بود. نظر شما در مورد آپدیت جدید Google Meet و قابلیت جدیدی که به همراه خود دارد چیست؟ آیا شما از این پلتفرم برای انجام جلسات کاری خود استفاده می‌کنید؟ به نظر شما این برنامه نیازمند چه قابلیت‌های دیگری است؟

نوشته آپدیت جدید Google Meet قابلیت‌های صوتی مهمی را اضافه می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code