یک پیشنهاد از شبکه نمایش خانگی دارم
1 min read

یک پیشنهاد از شبکه نمایش خانگی دارم

رضا توکلی از پیوستن به سریال نوستالژیک «داستان یک شهر» به کارگردانی محمدرضا آهنج خبر داد.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون که هم اکنون نقش آفرینی او به عنوان بازیگر نقش مکمل مرد در سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق به عنوان سریال نوروزی شبکه پنج پخش می‌شود، از پیوستن به سریال جدید محمدرضا آهنج خبر داد.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «داستان یک شهر» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی فرشید محمودی هستم. بازی من در این سریال از دو ماه پیش آغاز شده است.

به گفته وی، این سریال در سه فصل تولید می شود که هر فصل از این سریال ۳۰ قسمت دارد.

وی افزود: تمام بخش‌های سریال «داستان یک شهر» که یک کار خانوادگی – حادثه‌ای و قرار است از شبکه پنج روی آنتن رود، در تهران جلوی دوربین می‌رود. دانلود سریال ایرانی

بازیگر سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» در پایان گفت: به تازگی پیشنهاد بازی در یک پروژه برای شبکه نمایش خانگی به من شده است که در صورت فراهم بودن شرایط بعد از سریال «داستان یک شهر» جلوی دوربین آن قرار می‌گیرم. دانلود سریال ایرانی

سریال «دردسرهای شیرین» به تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی و کارگردانی سهیل موفق در نوروز ۱۴۰۱  از ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

یوسف مرادیان و سمیرا حسینی، افسانه بایگان، پاشا جمالی نیز دیگر نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند. رضا و رسول توکلی، شهین تسلیمی، مرتضی کاظمی، فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی و سهیل قاصدی نیز سایر بازیگران این سریال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code