حضور در نقشی که براندون لی را به کام مرگ کشاند
1 min read

حضور در نقشی که براندون لی را به کام مرگ کشاند

بیل اسکاشگورد نقشی را که براندون لی در فیلم «کلاغ» ایفا کرده بود، در بازسازی این اثر بازی می کند.

به نقل از ددلاین، بیل اسکاشگورد بازیگر نقش پنی‌وایزِ دلقک در فرنچایز «آن» در بازسازی فیلم «کلاغ» در نقش اریک دراون بازی می کند.

روپرت سندرز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و اف‌کی‌‎آ توییگز خواننده و ترانه سرای نامزد جایزه گرمی نیز در این فیلم بازی می کند. دانلود فیلم

فیلمنامه فیلم تریلر انتقامی «کلاغ» توسط زک بالین فیلمنامه نویس نامزد جایزه اسکار نوشته شده است. این فیلمنامه بر اساس رمان گرافیکی اوریجینالی نوشته جیمز اوبار نگارش شده است.

سندرز کارگردان این فیلم درباره این پروژه می گوید: «کلاغ» زیبا، تیره، شاعرانه و گاهی آزاردهنده است. این کارگردان تاکید می کند: داستان «کلاغ» داستان عشق، از دست دادن، اندوه و انتقام است و افتخار بزرگی است که اثر نمادین جیمز اوبار را دوباره مرور کنیم و کلاغ را به عنوان صدای بدیمن امروز تصور کنیم. دانلود فیلم

این فیلم یک بازسازی مدرن از شخصیت اصلی قصه است که بر اساس مجموعه رمان های گرافیکی جیمز اوبار ساخته می شود. این اثر اولین بار توسط کمپانی کالیبر کمیکس در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. الکس پرویاس کارگردان نیز این داستان را در سال ۱۹۹۴ با بازی براندون لی فقید تولید کرد که به یک کالتِ کلاسیک مبدل شد. این فیلم که براندون لی سر صحنه آن کشته شد به همراه دنباله هایش همچنان در سراسر جهان نمایش داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code