اولین‌ تصاویر و مشخصات Moto G Stylus 5G 2022 فاش شد
1 min read

اولین‌ تصاویر و مشخصات Moto G Stylus 5G 2022 فاش شد

چند ماه پیش بود که موتورولا گوشی هوشمند جی استایلوس ۲۰۲۲ را معرفی کرد. این دستگاه تنها از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کرد. اما هم اکنون خبر از آن رسیده است که نسخه 5G این تلفن هوشمند نیز به زودی رونمایی خواهد شد. در حال حاضر برخی منابع، مشخصات و تصاویر Moto G Stylus 5G 2022 را فاش کرده اند.

موتورولا Moto G Stylus 5G 2022 از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد

با توجه به تصاویر منتشر شده، می‌توانیم ببنیم که میان رده آینده موتورولا از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسخه 4G نخواهد داشت. مهمترین تفاوت اما به تراشه به کار رفته در این دستگاه مربوط می‌شود. موتورولا جی استایلوس ۲۰۲۲ از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ است. Evan Blass ادعا می‌کند که جی استایلوس 5G ۲۰۲۲ از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند خواهد بود.

Moto G Stylus 5G 2022

موتورولا Moto G Stylus 5G دارای صفحه‌نمایش با رزولوشن غیرمتعارف ۱۰۸۰×۲۴۶۰ است. پنل این دستگاه از نوع LCD بوده ‌‌و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را پر اختیار کاربر قرار خواهد داد. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و در یک پانچ هول در وسط نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که حداکثر روشنایی این پنل به ۶۵۰ نیت خواهد رسید.

Moto G Stylus 5G 2022

ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی بهره مند است. G Stylus 5G 2022 در این بخش تفاوتی با نسخه فورجی نداشته و کاملا مشابه یکدیگرند. به دلیل استفاده از یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری و همچنین درگاه قلم، جی استایلوس 5G ۲۰۲۲ ضخامت زیادی دارد. در نهایت لازم به ذکر است که ویژگی و مشخصات مذکور کاملا غیر رسمی و صرفا گمانه زنی و شایعه هستند. بنابراین نمی‌توان از صحت آنها اطمینان کامل داشت.

موتورولا Moto G Stylus 2022 با مدیاتک Helio G88 به قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره Moto G Stylus 5G 2022 چیست؟

نوشته اولین‌ تصاویر و مشخصات Moto G Stylus 5G 2022 فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code