مهاجم سابق رئال مادرید با بیت کوین خریداری شد
1 min read

مهاجم سابق رئال مادرید با بیت کوین خریداری شد

مهاجم سابق رئال مادرید به نخستین بازیکنی تبدیل می شود که با استفاده از ارزهای دیجیتال که این روزها سر و صدای زیادی در سراسر جهان به پا کرده، خریداری شده است. بیت کوین که این روزها در صدر اخبار اقتصادی و مالی جهان قرار دارد، بار دیگر توانست این بار در دنیای فوتبال خبرساز شود.

اولین بازیکن فوتبال خریداری شده با بیت کوین :

دیوید بارال مهاجم سابق رئال مادرید B و لوانته، به اولین بازیکنی تبدیل شده است که باشگاه جدیدش برای خرید او، مبلغ انتقال را با بیت کوین پرداخت کرده است.

این مهاجم ۳۷ ساله در قراردادی که به طور کامل تمامی بندهای مالی آن از طریق استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین تأمین می شود، به تیم اینترناسیونال د مادرید در دسته سوم اسپانیا پیوست. این انتقال در این هفته به انجام رسید و جالب است که دلیل استفاده از بیت کوین نیز، تسهیل پرداخت های فوری عنوان شده است.

بارال بیت کوین

مالکیت باشگاه اینترناسیونال د مادرید متعلق به تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید و بورخا ایگلسیاس است. انتقال بارال توسط باشگاه اسپانیایی با اسپانسر خود کریپتان امکان پذیر شده است.

کریپتان یک صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در پستی که باشگاه اینترناسیونال در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، ضمن تشکر از حامی مالیش از مهاجم باتجربه و جدید خود استقبال کرد. هنوز ارزش این قرارداد مشخص نشده است.

در بیانیه ی باشگاه اینترناسیونال د مادرید آمده است :

دیوید بارال به اینترناسیونال د مادرید خوش آمدی. او اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که با ارزهای دیجیتال به یک تیم باشگاهی می پیوندد. با تشکر از کریپتان اسپانسر جدید ما که این انتقال را میسر کرد.

بیت کوین

همچنین در ماه دسامبر سال 2020، راسل اوکونگ بازیکن تیم راگبی کارولینا پانترز به اولین ورزشکار در ایالات متحده آمریکا تبدیل شد که حقوقش را از طریق بیت کوین دریافت می کند. اوکونگ که دقیقا نیمی از دستمزد خود را با ارز دیجیتال دریافت خواهد کرد، سایر ستاره های حرفه ای ورزش را نیز به این کار ترغیب کرده است.

اوکونگ در بیانیه ای گفته است :

“پول بیش از ارز است و این یک قدرت محسوب می شود. روشی که پول از خلق و انتشار آن اداره می شود، بخشی از این قدرت است. دریافت بیت کوین اولین قدم کنار گذاشتن اقتصاد فاسد و دستکاری شده ای است که همه ما در آن زندگی می کنیم.”

به نظر می رسد در سال 2021 میلادی باید شاهد حضور پر رنگ تری از ارزهای دیجیتال و البته طلای دیجیتال یعنی بیت کوین در زندگی های روزمره مردم جهان باشیم.

نوشته مهاجم سابق رئال مادرید با بیت کوین خریداری شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code