گوشی ارزان وان پلاس با نام OnePlus Nord CE معرفی خواهد شد

آیفون SE، گلکسی FE و حالا OnePlus CE. شایعات زیادی درباره گوشی اقتصادی جدید وان پلاس وجود داشت، برخی به آن OnePlus Nord N1 می گفتند. امروز مشخص شده که گوشی ارزان وان پلاس با نام OnePlus Nord CE معرفی خواهد شد.

گوشی ارزان OnePlus Nord CE

سال گذشته، وان پلاس دو گوشی Nord N10 و Nord N100 را به عنوان گوشی های ارزن سری کاملا جدید Nord معرفی کرد. بنابراین به طور طبیعی، انتظار می رود این شرکت محصولات جانیشن آن ها را امسال معرفی کند. طبق گفته های Max Jambor، یکی از این دستگاه ها احتمالا OnePlus Nord CE 5G نامیده می شود.

همین منبع قبلاً اعلام کرده بود که این گوشی به اسم OnePlus Nord N1 5G در دست توسعه است. با این حال، او اکنون ادعا می کند که این شرکت نام دستگاه خود را تغییر داده است. او همچنین می گوید که OnePlus معمولاً یک ماه یا حدود قبل از معرفی در مورد نام نهایی تصمیم می گیرد. بنابراین این شرکت ممکن است به زودی آماده عرضه OnePlus Nord CE شود.

OnePlus Nord CE (رندر غیررسمی)

گوشی OnePlus Nord N10 حدودا ۶ ماه پیش معرفی شد، بنابراین اگر نظریه Jambor دقیق باشد این مدل جدید خیلی زودتر از دوره معمول ۱ ساله رونمایی خواهد شد. با این حال، ما واقعا نمی توانیم از چیزی مطمئن باشیم، زیرا این فقط یک گزارش از نام دستگاه است که هیچ اطلاعات دیگری در مورد دستگاه نمی دهد.

مشخصات احتمالی گوشی OnePlus Nord CE

گوشی OnePlus Nord N10 با اسنپدراگون 690 5G، نمایشگر LCD با رفرش ریت 90 هرتز، باتری 4300 میلی آمپر ساعت و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به بازار آمد. از آنجا که ظاهرا Nord آینده نیز 5G را در اسم خود دارد، می تواند با یک چیپست ارتقا یافته 5G عرضه شود.

اسنپدراگون ۶۹۰ هنوز جانشین مستقیم ندارد، بنابراین OnePlus می تواند از یکی از پردازنده های میان رده 5G کوالکام استفاده کند. همچنین حتی ممکن است که نظر OnePlus به تراشه MediaTek تغییر کند. پیش از این شایعه شد که این کار در Nord 2 انجام می شود. در عوض، این شرکت می تواند تصمیم بگیرد که به Snapdragon 690 پایبند باشد و مشخصات دیگر را ارتقا دهد.

مدتی قبل، استیو همرستوففر معروف به OnLeaks، برخی از رندرهای های جانشین Nord N10 را نیز منتشر کرد. با توجه به این نشت، قد و وزن گوشی اندکی کاهش یافته است، اما ابعاد کلی آن تقریباً مشابه Nord N10 است. همچنین اعتقاد بر این است که با یک صفحه نمایش 6.49 اینچی دارای یک سوراخ در گوشه بالا سمت چپ ارائه می شود. جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در رندرها دیده می شد.

با این وجود، ما به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد به گوشی احتمالی OnePlus Nord CE خواهیم بود. اعضای قبلی خانواده وان پلاس Nord در امریکا و برخی بازارها فروش خوبی داشته اند و احتمالا این دستگاه هم همینطور باشد.

نظر شما چیست؟ منظر گوشی ارزان وان پلاس هستید؟

نوشته گوشی ارزان وان پلاس با نام OnePlus Nord CE معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code