تراشه Surge P1 شیائومی وظیفه مدیریت توان شارژ سری شیائومی ١٢ را دارد
1 min read

تراشه Surge P1 شیائومی وظیفه مدیریت توان شارژ سری شیائومی ١٢ را دارد

شیائومی برندی است که به برتر بودن، علاقه زیادی دارد. به همین ترتیب، چینی‌ها همواره در تلاشند تا از رقبای خود جلو باشند. شیائومی به زودی از تراشه جدید خود، رونمایی می‌کند. در واقع تراشه Surge P1، در سری شیائومی ١٢ به کار گرفته خواهد شد.

تراشه Surge P1 شیائومی به زودی در پرچمداران جدید شیائومی استفاده خواهد شد

شیائومی چند ماه قبل از اولین پردازنده سیگنال تصویر خود پرده برداشت.

تراشه Surge C1 اولین تراشه پردازش سیگنال تصویر شیائومی معرفی شد

به نقل از Gizmochina، تنها چندین ساعت مانده است تا سری Xiaomi 12 رسماً معرفی شود. در همین فاصله، شیائومی جزئیات بیشتری را از گوشی‌های پرچمدار خود به اشتراک گذاشته است. اما این جزئیات جدید، چه هستند؟ خب، این بار شیائومی در مورد تراشه اختصاصی جدیدش صحبت کرده است.

تراشه Surge P1 شیائومی که فردا معرفی می‌شود، وظیفه مدیریت توان شارژ را در گوشی‌های پرچمدار جدید این برند بر عهده خواهد داشت. این تراشه، از افزایش یا کاهش توان به صورت ناگهانی در شارژر ١٢٠ واتی، جلوگیری می‌کند و به سبب آن، پروسه شارژ شدن گوشی به صورت ایمن صورت می‌پذیرد.

همچنین برخی از مشخصات جدید شیائومی ١٢ پرو نیز به صورت رسمی منتشر شده است.

این برند، تأیید کرده است که منبع تأمین انرژی Xiaomi 12 Pro، باتری با ظرفیت ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر این دستگاه نیز همان توان ١٢٠ واتی را داراست که توسط Surge P1 تحت مدیریت قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که باتری این گوشی، از نوع تک سلولی خواهد بود.

اما شیائومی در رابطه با عدم استفاده از باتری‌های دو سلولی نیز اظهار نظر کرده است. در واقع این برند اظهار دارد که استفاده از باتری‌های دو سلولی موجود در بازار، بر ظرفیت باتری و عمر آن تأثیر منفی گذاشته و شیائومی از همان باتری تک سلولی برای افزایش عمر باتری استفاده کرده است. همچنین شیائومی اعلام کرد که معماری شارژر ١٢٠ واتی خود را مجدداً طراحی کرده است. همچنین به مدد وجود تراشه جدید و فناوری جدید شارژ شدن در این بین، اتلاف حرارت تا ٣٠ درصد کاهش یافته است.

برای مرور، مشخصات شیائومی ١٢ نیز پیش از رونمایی منتشر شده است. این گوشی، پرچمدار کوچک شیائومی خواهد بود و دارای نمایشگر ۶.٢٨ اینچی از نوع AMOLED E5 با فناوری LTPO 120Hz خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه، تراشه ۴ نانومتری Snapdragon 8 Gen 1 می‌باشد. همچنین حافظه رم LPDDR5 3200MHZ و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1، این دستگاه را همراهی خواهند کرد.

گفته می‌شود که Xiaomi 12 دارای دوربین اصلی سه گانه ۵٠ مگاپیکسلی است. در واقع، گفته می‌شود که این گوشی با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی با حسگر تصویر IMX707 سونی و دو سنسور ISOCELL JN1 سامسونگ برای دوربین‌های فوق عریض و ماکرو ارائه می‌شود.

دوربین سلفی این گوشی، دارای وضوح ٣٢ مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی ١٢ اولین گوشی شیائومی است که با سیستم عامل اندروید ١٢ و رابط کاربری MIUI 13 ارائه می‌شود. همچنین شارژر سیمی آن توان ۶٧ واتی و شارژر بی سیم آن، توان ۵٠ واتی را دارا خواهد بود.

نظر شما در مورد تراشه Surge P1 شیائومی چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند در آینده یک تیم اختصاصی تراشه‌های پرچمدار را توسعه دهد؟

نوشته تراشه Surge P1 شیائومی وظیفه مدیریت توان شارژ سری شیائومی ١٢ را دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code