«مخفیگاه» اولین تجربه تهیه‌کنندگی من در فیلم بلند است
1 min read

«مخفیگاه» اولین تجربه تهیه‌کنندگی من در فیلم بلند است

یکی از تهیه کنندگان فیلم «مخفیگاه» این اثر را بیانگر مشکلات و معضلات قشر جوان و امروزی جامعه معرفی کرد.

هاشم علی اکبری تهیه کننده فیلم سینمایی «مخفیگاه» که هم اکنون در پلتفرم فیلیمو در حال نمایش است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: من پیش از این تجربه تهیه کنندگی آثار تلویزیونی در قالب مجوعه‌ های نمایشی، برنامه ترکیبی و برنامه های زنده متعدی داشتم اما «مخفیگاه» اولین تجربه من در حوزه فیلم بلند است.

او افزود: کلیت و شاکله ای که از این فیلم در ذهن بنیامین نادعلی کارگردان کار بود جذابیت زیادی داشت و این موضوع دلیلی شد تا به عنوان یکی از تهیه کنندگان اثر گروه را همراهی کنم.

مدیر تولید فیلم سینمایی «مرد نقره ای» اظهارکرد: فیلم سینمایی «مخفیگاه» به زندگی و مشکلات و معضلات قشر جوان و امروزی جامعه می پردازد. دانلود فیلم ایرانی

مدیر تولید فیلم سینمایی «ترانه» ادامه داد: زمانی که فیلمنامه اثر را مطالعه کردم از آنجا که سوژه فیلم و کارگردان از دل نسل جوان بود مطمئن شدم که برای فیلم یک اتفاق درست می افتد و خوشبختانه نتیجه کار هم اثری قابل دفاع است.

تهیه کننده فیلم «مخفیگاه» عنوان کرد: دنیای ذهنی کارگردان در ارایه محتوای اثر بسیار تاثیرگذار است به طور مثال داستان «یوسف (ع)» را زنده یاد سلحشور به خوبی به تصویر می کشد چراکه با دنیای ذهنی اش مطابقت دارد در مورد «مخفیگاه» هم این مورد مصداق دارد.

مدیر تولید فیلم «لازانیا» توضیح داد: نادعلی کارگردان فعالی است که دنیای ذهنی اش با دغدغه های نسل جوان و پویایی اثر انطباق دارد.

مدیر تولید فیلم سینمایی «لازانیا» با اشاره به مدت زمان تولید «مخفیگاه» اظهار کرد: پرداخت طرح و ایده فیلم سینمایی «مخفیگاه» و به طور کلی ساخت اثر از زمان پیش تولید تا پایان مراحل تولید حدود یکسال زمان برد. دانلود فیلم ایرانی

علی اکبری در پایان درباره فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مدیر تولید سریال تلویزیونی «مسافران شهر» به کارگردانی احمد معظمی و سیروس حسن پور به منظور پخش در ماه رمضان هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code