آمار خریداران نوجوان آیفون در حال نزدیک شدن به رکورد بی سابقه‌ای است

همه ما می‌دانیم که آیفون‌های اپل محبوبیت بسیار زیادی دارند و این موضوع نیز نتیجه تلاش اپل در تمام این سال‌ها برای خلق یک اکوسیستم هماهنگ و یکپارچه است. از سویی دیگر نیز، جذب خریداران نوجوان نشان دهنده جذابیت یک برند یا محصول برای این قشر خاص است. به همین دلیل آمار خریداران نوجوان آیفون در حال نزدیک شدن به رکورد بی سابقه‌ای است. با ترنجی همراه باشید.

آمار خریداران نوجوان آیفون یک رشد فوق‌العاده عالی را تجربه می‌کند

موسسه سرمایه گذاری Piper Sandler، نتایج چهل و سومین نظرسنجی شش ماه اول خود را با عنوان Take Stock With Teens منتشر کرد. آخرین نتایج نشان می‌دهد که تعداد نوجوانانی که قصد خرید اولین آیفون خود را دارند به رکورد بالایی نزدیک شده است. هارش کومار، تحلیلگر پایپر سندلر، می‌گوید که ۸۷ درصد از نوجوانان به آخرین طرح نظرسنجی این شرکت در مورد خرید آیفون پاسخ می‌دهند. به طور تصادفی، این نظرسنجی نشان داد که ۸۷ درصد از نوجوانانی که پاسخ داده‌اند، قبلا یک گوشی آیفون داشته یا دارند.

همانطور که گفتیم، ۸۷ درصد از نوجوانانی که گفته‌اند گوشی بعدی آن‌ها آیفون خواهد بود، نزدیک به رکورد بسیار بالایی بوده است. این موضوع به آن دلیل است که در طی نظرسنجی بهار ۲۰۲۱، حدود ۹۰ درصد از نوجوانان گفته بودند یک گوشی مجهز به سیستم عامل iOS را خریداری خواهند کرد، در حالی که ۸۸ درصد از نوجوانان در آن نظرسنجی گفته بودند که قبلا آیفون داشته‌اند. کومار گفت که کسب این نتایج برای اپل موضوعی دلگرم کننده است.

و در تقویت واحد خدمات بزرگ اپل، اپلیکیشن انتقال پول (Apple Pay) این شرکت مورد علاقه نوجوانان است که در آخرین نظرسنجی، پرچمدار قبلی دنیای تراکنش‌های ملی یعنی Venmo را شکست داد. این تحلیلگر که نتایج را پیش‌بینی کرده است می‌گوید رشد واحد خدماتی اپل در سال مالی ۲۰۲۱ به ارزش ۶۸ میلیارد دلار رسیده است. بخش‌های خدمات اپل شامل App Store، Apple Pay، Apple Care+، Apple Music، Apple Arcade، Apple Card، Apple TV+، Apple News+، Apple، Fitness+، iCloud، iTunes Store و موارد دیگر است.

اپل با بیش از ۱ میلیارد آیفون فعال، تعداد زیادی خریدار احتمالی آماده که مایل و قادر به خرج کردن برای دسترسی به خدمات این شرکت از جمله اشتراک‌های ماهانه را دارد. این موضوع برای سایر شرکت‌های جهان و خصوصا رقبای اپل نگران کننده است که لبخند را بر لب تیم کوک، مدیر عامل این شرکت می‌آورد.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، در خصوص مشخصات این نظرسنجی، باید ذکر کرد که ۴۴ ایالت مختلف در آن حضور داشتند. ۷۱۰۰ نوجوان با میانگین سنی ۱۶.۲ سال درر این نظرسنجی حضور داشتند که در خانواده‌هایی با درآمد متوسط ۶۹۲۹۸ دلار زندگی می‌کنند. ۳۹ درصد از نوجوانان به صورت پاره وقت مشغول به کار هستند یا اینکه در خانواده‌ای زندگی می‌کنند که وضعیت مالی خوبی دارد و می‌توانند با استفاده از چک حقوقی خود، آیفون بخرند.

کومار از موسسه پایپر سندلر توان رشد اپل اپل را ارزیابی می‌کند و می‌گوید که هدف این شرکت رسیدن به ۲۰۰ دلار در سهام است. برای کسانی که با صحبت‌های وال استریت و دنیای سهام آشنا نیستند، رتبه بندی حجم و ارزش، ربطی به پیش‌بینی‌های جزئی ندارد. این مورد به آن معنا است که در محاسبه سبد سهام، سهام اپل باید درصد بیشتری از سبد سهام شما را در مقایسه با بقیه دارایی‌های شما تشکیل دهد. نظر شما در این مورد چیست؟

نوشته آمار خریداران نوجوان آیفون در حال نزدیک شدن به رکورد بی سابقه‌ای است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code